Angle down Atgal

Web dizaino tendencijos, 2019-aisiais formuosiančios elektroninę prekybą

Elektroninė prekyba jau seniai yra sparčiai besiplečianti erdvė, o tinklalapio dizainas turi tiesioginį poveikį tam, kaip klientas juo naudojasi ir suranda reikiamus produktus. Kai rinkoje dominuoja tokie dideli žaidėjai kaip „Amazon“, o prie jų prisijungia tokios įmonės kaip „Walmart“, smulkiam verslui, jei nori išgyventi, yra tiesiog būtina parodyti savo pasiūlymų išskirtinumą. Prekyba kažkokioje platformoje, pavyzdžiui, „Amazon“, gali būti tinkamas būdas apšilti kojas elektroninės prekybos pasaulyje, tačiau kur kas geresnis dalykas yra prekiauti savame puslapyje ir suteikti pirkėjui individualizuotą patirtį, pažymi businessnewsdaily.com.

Dizainas dažnai tampa kertiniu visos pirkimo internetu patirties akmeniu. Web programavimo ir dizaino kompanijos „97 Switch” įkūrėjas ir pagrindinis dizaineris Jeremy Greenbergas teigia, kad skaitmeninė patirtis gali nulemti visą įspūdį, kurį apie kompaniją susidarys klientas.

„Į fizinę parduotuvę užsukę žmonės greitai susidaro vaizdą apie tai, kokią patirtį jiems gali pasiūlyti aplinka, į kurią pateko. Lygiai taip pat yra ir su skaitmenine patirtimi – štai kodėl web dizainas yra esminis dalykas pasakojant verslo istoriją“, – aiškina J. Greenbergas.

Jei jūsų tinklalapis yra sąmoninga skaitmeninė kompanijos ir prekės ženklo tąsa, atkreipkite dėmesį į dizaino elementus ir šias elektroninės prekybos tendencijas, kurios 2019-aisiais įgyja didžiulę svarbą:

  • Rinkitės minimalizmą ir pašalinkite bet kokią nereikalingą painiavą ar sudėtingus elementus.

  • Išlaikykite prekės ženklo vientisumą, nenutolkite nuo jo ypatumų ir esmės.

  • Klientams siūlykite individualizuotą patirtį

  • Pasiūlykite derybų funkciją.

  • Savo istorijos pasakojimui pasitelkite vaizdus.

Painiavos pašalinimas ir prekės ženklas

Pasak „Conran Design Group“ Niujorko padalinio vadovaujančiojo partnerio Davido Keefe‘o, nepaisant to, kokios tendencijos šiuo metu dominuoja elektroninėje prekyboje, web dizainas turėtų būti orientuotas į painiavos ir nereikalingų bei sudėtingų elementų atsisakymą.

„Žvelgiant iš dizaino perspektyvos, kuo geriau jums sekasi pašalinti sudėtingumą iš bet kokios sąsajos ar terpės, tuo didesnė sėkmė jus lydės“, – tikina D. Keefe‘as.

Daugeliui pažįstama elektroninės prekybos tendencija, paprastai vadinama minimalizmu. Tačiau D. Keefe‘as teigia, kad šis meninis stilius, atsispindintis kai kuriuose projektuose, nebūtinai apima painiavos ir sudėtingumo pašalinimą. Susitelkus į paprasčiausios ir betarpiškiausios vartotojo patirties formavimą, galima sukurti puslapį, kuris bus pakankamai paprastas ir leis patenkinti vartotojo poreikius. Jis gali ir nebūti apibrėžiamas kaip minimalistinis, tačiau vis vien tarnaus esminiam tikslui: supažindins ir padės jūsų klientams gerai jaustis skaitmeninėje aplinkoje, atitinkančioje jūsų prekės ženklą ir kompanijos pasakojamą istoriją. D. Keefe‘as neabejoja: būtent tai ir turi būti pagrindinis bet kurios elektroninės prekybos svetainės tikslas.

„Jūsų, mano, visų mūsų mąstysena remiasi patirtimi: dalykus reikia pamatyti, reikalinga sąveika su jais“, – aiškina D. Keefe‘as.

Jo teigimu, siekiant supaprastinti savo svetainę ir kliento kelionę produkto link, būtina išsaugoti taip vadinamą „lobių skrynelę“, kuri yra tarsi nuosavas jūsų prekės ženklo kapitalas. Prekės ženklo vertybės ir kapitalas yra visų dalykų, kuriuos kompanija daro, kad apibrėžtų save prekės ženklo ir naudojimosi požiūriu, visuma.

Sėkmingas internetinės parduotuvės dizainas perkelia šias vertybes į skaitmeninę terpę nesuardydamas tos jėgos, kurią prekės ženklas jau išvystė.

„Vienas blogiausių dalykų, kurį galima padaryti kuriant dizainą – aiškias vertybes turinčiam prekės ženklui sukurti puslapį, kuriam stinga aktualumo ir ženklo atpažįstamumo, arba kuris trikdo klientą, ir viskas – tik dėl naujo dizaino“, – teigia D. Keefe‘as.

Nesvarbu, ar bendradarbiaujate su web dizaino kompanija, ar kuriate arba atnaujinate savo svetainės dizainą savarankiškai, nemėginkite išradinėti dviračio: tiesiog į internetinę erdvę perkelkite esamus prekės ženklo ypatumus, kad atspindėtumėte savo prekės ženklo istoriją.

Suasmeninimas, derybos ir smulkus verslas

Andrew Scarbrough, vienas iš „PriceWaiter“ įkūrėjų ir vadovų, sako, kad vienas iš pagrindinių būdų, kuriais smulkūs verslai gali pabrėžti savo išskirtinumą nuo didelių žaidėjų, pavyzdžiui, „Amazon“, yra didesnė individualizacija, kurią siūlo internetinės parduotuvės.

Pagalvokite apie tai, kas skiria jūsų smulkų verslą nuo didžiųjų žaidėjų fizinės prekybos atveju. Klientų aptarnavimas, išsamus bendruomenės pažinojimas ir produkto ar paslaugos srities išmanymas – visa tai gali nuvilioti pirkėjus nuo formalios, šabloniškos stambaus verslo patirties prie jūsų suasmeninto smulkaus verslo.

Lygiai tas pat galioja ir internetinei erdvei, neabejoja A. Scarbrough. Jis rekomenduoja įvesti derėjimosi elementą ar galimybę klientui siūlyti savo kainą – tokiu būdu atsiras proga tiesiogiai bendrauti su klientais ir vystyti prekybinius ryšius. Tai leis dirbti drauge su jūsų pirkėjais ir užtikrinti, kad laimės visi.

„Derybos yra tokios pat senos kaip ir pati prekyba. Jos padeda sušvelninti daugybę kainų politikos efektų, kurie neretai trukdo smulkiam verslininkui, norinčiam pirkėjui suteikti nuolaidą ir užbaigti pardavimą“, – sako A. Scarbrough.

Vaizdai ir grįžtamasis ryšys

Sudėtingumo pašalinimas ir suasmeninimas yra abstraktesnės dizaino tendencijos, o didelių vaizdų naudojimas siekiant papasakoti istoriją, yra konkretus būdas atnaujinti esamą tinklalapį, sako J. Greenbergas. Tai leidžia jūsų puslapiui kurti pirkimo ir prekės ženklo patirtį, o ne vien būti prekybos vieta.

„Tokiu būdu žmonės mato ir ima justi bet kurio produkto ar paslaugos įsigijimo patirtį. Todėl daugelis tinklalapių, kad papasakotų istoriją, mažina teksto ir naudoja vaizdus“, – aiškina J. Greenbergas.

Nors tai ir nėra tiesioginė dizaino tendencija, J. Greenbergas taip pat teigia, jog smulkių verslų savininkai 2019-aisiais turėtų teikti prioritetą atsiliepimams apie jų prekes ar paslaugas ir grįžtamajam ryšiui. Tą galima daryti pasiteiraujant klientų tiesiogiai ir paprašant įvertinimo.

„Visos mintys apie tai, kaip žmonės naudojasi produktu ar paslauga, yra labai vertingos, nes jos padeda išsiaiškinti, kokią informaciją klientai nori rasti svetainėje“, – sako J. Greenbergas.

Dar vienas dalykas, kuris nėra konkreti dizaino kryptis, tačiau smulkaus verslo savininkams svarbu į jį atsižvelgti, yra teisės aktų pokyčių, turinčių tiesioginę įtaką pardavimams, išmanymas

Apibendrinimas

Elektroninė prekyba yra besiplečianti sritis, tačiau naujausių dizaino tendencijų taikymas jos atveju nėra svarbiausias dalykas. Jei atnaujinate esamą elektroninę parduotuvę ar dar tik kuriate ją pirmą kartą, daug svarbiau teikti prioritetą esminėms idėjoms, o ne vaikytis naujausių dizaino madų. Orientuokitės į prekės ženklo įspūdžio kūrimą, perkelkite savo verslo istoriją į internetinę erdvę ir pirkimo procesą savo klientams paverskite suasmeninta patirtimi – taip sukursite sėkmingą internetinę parduotuvę.

https://www.tinkers.lt/elektroniniu-parduotuviu-kurimas/

Reklama

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite