REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2021 m. Vasario 25 d. 08:52

Verslininkas iš Vilniaus pasirinko Alytų: sukūrė ne tik darbo vietų, bet ir remia sportą

Alytus

Verslininkas Andrius Urbonas prieš metus Alytuje atidarė langų gamybos įmonę „Glassbee“ ir remia alytiškių sporto iniciatyv

Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt


166238

Vilniuje gyvenantis verslininkas Andrius Urbonas ne tik nusprendė investuoti ir sukurti darbo vietų Alytuje, tačiau ir remti sportines alytiškių iniciatyvas. Vardindamas priežasčių sąrašą, kodėl jis nusitaikė būtent į Dzūkijos sostinę, vyriškis ne tik negailėjo komplimentų šio miesto kraštovaizdžiui, bet ir atskleidė, kas dar jį sieja su Alytumi.

Kodėl vilnietį patraukė Alytus?

„Alytus tikrai yra gražus, žalias miestas. Žalioji energetika yra labai svarbus aspektas verslui. Kaip ir kiekvienas verslininkas, tai ir aš rinkausi kurti verslą ten, kur gera verslo aplinka. Alytus pasižymi gera lokacija, turi gerą infrastruktūrą. Taip pat yra darbo jėgos pasiūla, mat čia veikia ir vienas geriausių Lietuvoje profesinio rengimo centrų. Ne mažiau svarbus ir geras santykis su Alytaus miesto valdžia ir bendruomene. Be to, verslui gerai kurtis ten, kur yra arti žaliava. Mūsų gaminamiems langams labai svarbūs stiklas, jo pakeltai, furnitūra. Turime tokius verslo partnerius kaip „GLASS LT“, „Stronglasas“. Be to, mums su partneriais „Astra“ pavyko sutarti ir išsinuomoti mūsų lūkesčius atitinkančias patalpas. Visi šie dalykai lėmė, kad pasirinkome Alytų“, – priežastis vardijo verslininkas A. Urbonas, prieš metus įkūręs įmonę „Glassbee“.

Sąsajų su Alytumi A. Urbonas turi ir daugiau – jo žmona yra alytiškė, be to, iš čia yra kilę ir jo studijų draugai. Pats verslininkas yra kilęs iš Šiaulių, tačiau su šeima šiuo metu gyvena Vilniuje. Jis turi ir daugiau verslų, o „Glassbee“ yra naujausias jo su partneriais verslo kūrinys.

Pandemijos iššūkiai nepalietė

Šiuo metu Alytuje veikiančioje langų gamybos įmonėje „Glassbee“ dirba dešimt žmonių, tačiau ateityje, galbūt dvejų penkerių metų perspektyvoje, yra planų plėsti paslaugų spektrą ir sukurti dar apie 20-30 darbo vietų.

Pasiteiravus, kaip naujai įmonei sekasi įveikti pandemijos keliamus iššūkius verslui, A. Urbonas patikino, kad jie bent jau „Glassbee“ praktiškai nepalietė. „Užsakymų tikrai turime, visi darbuotojai dirbo pilnu režimu. Su pandemijos rizikomis nesusidūrėme, nes statybų sektorius, su kuriuo esame glaudžiai susiję, taip pat dirbo visu tempu. Kol augs nekilnojamojo turto sritis, tol ir mūsų verslas turėtų augti“, – patikino verslininkas.

Įmonė „Glassbee“ gamina plastikinio ir aliuminio profilio langus. Kol kas įmonės kuriama produkcija realizuojama tik Lietuvoje, tačiau ateities planuose yra ir užsienio rinka, veikiausiai Skandinavija.

Nesvetimas ir socialinis atsakingumas

Ši įmonė ne tik atvėrė naujų darbo galimybių šio krašto gyventojams, bet ir įsiliejo į alytiškių sportinį gyvenimą. Siekdama būti socialiai atsakinga bendrove, įmonė tapo Alytuje organizuojamų bėgimo renginių rėmėja.

Socialinį atsakingumą įmonė demonstruoja skatindama aktyviai laisvą laiką leisti, judėti sportuoti ir savo darbuotojus, kurie taip pat ruošiasi dalyvauti Alytuje organizuojamuose maratonuose.

„Norime prisidėti tiek prie savo darbuotojų sveikos gyvensenos įpročių formavimo, tiek prie pačios Alytaus miesto bendruomenės švietimo, skatinimo. Alytus pasižymi sportinėmis iniciatyvomis, rengia maratonus, kurių yra aštuoni. Visuose būsime matomi ir prisidėsime rėmimu“, – pasakojo verslininkas ir patikino, kad planuoja ir pats dalyvauti bent keliuose Alytaus bėgimo renginiuose.

A. Urbonui fizinis aktyvumas nėra svetimas, jis propaguoja aktyvų vaikščiojimą ir per dieną jam pavyksta įveikti net 15-20 kilometrų. Planuodamas dalyvauti Alytaus bėgimo renginiuose, jis yra nusibrėžęs tikslo rezultatų siekti trumpose bėgimo distancijose.

Pasiteiravus, ar alytiškę žmoną turintis verslininkas nepuoselėja planų persikraustyti gyventi į Alytų, A. Urbonas patikino, kad kol kas tokių planų neturintis, tačiau neatmeta galimybės, kad sparčiai augant ir plečiantis langų gamybos verslui, tokiam žingsniui jis pasiryš.

Tikslas – būti ne dideliais, o nišiniais

Beje, konkurencija verslininko negąsdina, nes ją laiko į priekį varančia jėga. „Iš konkurencijos galima daug išmokti – pasisemti gerosios praktikos, pasimokyti iš svetimų klaidų. Mes nesieksime būti dideli, o veikiau – nišiniai. Turėsime savo klientų segmentą, o jie bus jaunos šeimos. Mūsų tikslas užtikrinti ne tik gaminio kokybę, bet ir jo garantinį aptarnavimą. Įprastai žmogus perka ne tik gaminį, bet ir patį sprendimą, aptarnavimą. Mūsų tikslas yra sukurti vertės grandinę, kurioje klientas gautų tai, kuo jam nereikės rūpintis ne tik tą dieną, bet ir ateity“, – taip savo verslo išskirtinumą pristatė A. Urbonas.

Jis prasitarė, kad planuoja ieškoti ir pridėtinių paslaugų, kurios klientams išspręs prekės ir paslaugos prieinamumo dilemą.

„Langai vis tik yra namo veidas, o sutaupyti tam reikia nemažai laiko. Todėl ir keliame užduotį sau – pasiūlymą padaryti prieinamą dabar“, – sakė verslininkas.

Daugiau Dzūkijos krašto naujienų rasite čia: „Dzūkijos veidas“

Dzūkijos veidas logo



REDAKCIJA REKOMENDUOJA