Angle down Atgal

Pandemija smogė ir kompiuterių verslui: siuntos vėluoja, o klientai pyksta

Nuotolinis mokymasis ir darbas iš namų neįsivaizduojamas be kompiuterio, todėl daugeliui atrodo, kad kompiuterių verslas šiuo metu išgyvena aukso amžių. Visgi situacija yra kiek kitokia. Pandemija šiam verslui, kaip ir daugeliui kitų, tapo tikru iššūkiu, o dėl padidėjusių darbo apimčių, vėluojančių siuntų tenka atlaikyti klientų nepasitenkinimą.

Poreikis išaugo

UAB „Rego Tech“ IT specialistas pripažįsta, kad praėjusiais metais susidomėjimas kompiuteriais gerokai padidėjo. Darbas iš namų, nuotolinis mokymasis lėmė ir išaugusią kompiuterinės įrangos paklausą. Susidūrę su tokia gyvenimo realybe, vieni pirko naujus kompiuterius, kiti skubėjo kuo greičiau sutvarkyti senuosius. Tai sukėlė nemenką galvos skausmą kompiuterių remontu užsiimančioms įmonėms.

„Paskelbus nuotolinį mokymą, daugelis, kas turėjo senus, neveikiančius kompiuterius, nusprendė juos sutvarkyti. Visgi ne visada tai galima padaryti pigiai, o kai kuriuos suremontuoti – net labai sudėtinga. Tenka tvarkyti aplietus kompiuterius, arba sugedusius ir ilgai nenaudotus, dėl to darbai tapo sudėtingesni, reikalauja daugiau patirties, didesnio detalių bei priedų sandėlio, laiko ir pastangų“, – sakė UAB „Rego Tech“ atstovas.


 

@Rego Tech
@Rego Tech

Sutriko siuntų tiekimas

Visgi didžiausias iššūkis, su kuriuo tenka susidurti kompiuterių remontą atliekančioms įmonėms – vėluojančios siuntos. Tai tapo rimta problema, dėl kurios įmonės yra privestos imtis kartais gan radikalių pokyčių. Pasak „UAB Rego Tech“ atstovo, ne savo noru stabdyti darbus ir neribotą laiką laukti, kol juos pasieks remontui reikalingos dalys – nėra išeitis.

„Kai išaugo siuntų srautai, taip susiklostė, kad vežėjai nespėjo laiku padidinti pajėgumų, susidarė eilės. Logistika sutriko tiek mums, tiek klientams. Priimant užsakymą iš kliento, mes matome užsakomų komponentų terminus bei kiekius, kurie yra Europos sandėliuose. Kai ateina laikas gauti užsakymą, pamatome, kad tiekėjas vėl pailgina terminą arba atšaukia užsakymą. Tada vėl iš naujo tenka medžioti kitur ir laukti. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai siuntos dingsta išvis, galutinio taško jos taip ir nepasiekia“, – sakė IT specialistas.

Padaugėjo piktų klientų

Sugedęs kompiuteris vartotojui kelia stresą, nes jis jam reikalingas kaip darbo įrankis nuotoliniam mokymuisi ar darbui. Dažnai kompiuteryje saugoma svarbi informacija, nuotraukos ar dokumentai. Tad klientai kreipiasi ir prašo atlikti remontą skubos tvarka.

„Kadangi remontuojame elektroniką bei tiekiame kompiuterių dalis ne tik Šiauliuose, bet ir didmeninei rinkai visoje Lietuvoje bei Latvijoje, darbų kiekis susidarė didžiulis. Dėl vėluojančių siuntų atsirado daug nepatenkintų klientų, kurie skundžiasi nesulaukiantys savo užsakymų, arba kuriems negalime laiku atlikti remonto darbų dėl vėluojančių atsarginių dalių“, – sakė įmonės atstovas.

@Rego Tech
@Rego Tech

Klientų patogumui – elektroninė sistema

Vienai klientei kompiuterio įkroviklio teko laukti net kelis mėnesius. Galiausiai pardavėjas grąžino sumokėtą užstatą, nes siunta taip ir nepasiekė adresato. Moteris piktinosi tokia tvarka, juk dirbant nuotoliniu būdu likti be kompiuterio – didelė problema.

„Suprantame klientus, dėl to dedame pastangas optimizuoti procesus taip, kad ir mes, ir klientai netaptume pandemijos įkaitais. Laikas, kai prekybą kurį laiką vykdėme tik internetu, pirkciau.lt ir marsietis.lt el. parduotuvėse, parodė mūsų trūkumus ir išryškino klientų poreikius. Tai paskatino mus didinti detalių, komponentų įvairovę, kiekį sandėlyje, atnaujinti el. sistemą, kurios dėka dabar galime aptarnauti daugiau klientų, laiku juos informuojant apie užsakymų būklę. Šiuo metu kuriame el. sistemą partneriams ir integruojame ją į vidinius procesus. Tokia sistema tiek įmonei, tiek jos partneriams leis sušvelninti vėluojančių siuntų poveikį ir sumažinti nepatenkintų klientų skaičių, – teigė UAB „Rego Tech“ atstovas.

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite