Angle down Atgal

Paklausiausia prekė - vanduo

Lietuvą užplūdę karščiai pakoregavo ir pirkėjų įpročius. Viena paklausiausių prekių tapo vanduo.

Pavyzdžiui, palyginti su praėjusiais metais, per pirmąją karštojo šių metų birželio savaitę „Maxima“ pardavė 43 proc. daugiau vandens.

„Vandens paklausos augimas buvo ryškus visose jo kategorijose. Gazuoto vandens birželį perkama 39 proc. daugiau nei prieš metus, vandens su skoniu - 36 proc. daugiau, o labiausiai karštis populiarino negazuotą vandenį - jo parduota 51 proc. daugiau“, - teigia „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

„Šiuo laikotarpiu iki 70 proc. išaugo gazuoto ir negazuoto vandens pardavimai. Taip pat matome, jog šalies gyventojai mėgsta vandenį, pagardintą įvairiais skoniais. Bene populiariausias šioje kategorijoje - vanduo su citrina“, - antrina ir prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.

„Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė taip pat minėjo, kad praėjusią savaitę populiariausio vandens pardavimai išaugo apie 40 proc.

„O šią savaitę, panašu, vandens pardavimų kreivė dar labiau šoktelės į viršų. Parduotuvėse daugiausiai parduodama geriamojo vandens nuo litro iki dviejų litrų talpos buteliuose. Panašiai parduodama tiek gazuoto, tiek negazuoto vandens, vis labiau populiarėja vanduo su vitaminais, taip pat pagardintas mėta ar citrina“, - sakė G. Buivydienė.

Tai, kad labiausiai populiarėja vanduo, teigiamai vertina mitybos specialistė Vaida Kurpienė.

„Dažnai daroma klaida gaivintis saldintais gėrimais. Jie, nors ir skystis, nepadeda organizmo ląstelėms atgauti skysčių balansą. Geriausiai tam tinka vanduo.

Jei daug būnate lauke ir prakaituojate, prarandate ne tik vandenį, bet ir mineralus, taigi dalį vandens pakeiskite aukštos mineralizacijos natūraliu vandeniu.

Tik nedarykite klaidos visą geriamąjį vandenį pakeisdami mineraliniu, nes taip galite gauti per daug druskų, imti tinti, gali pakilti kraujospūdis“, - sako V. Kurpienė.

Visgi panašu, kad daugelis lietuvių gaivinasi ir saldžiais gėrimais. Pavyzdžiui, „Maximoje“ vaisvandenių pardavimai birželio pradžioje išaugo 22 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m. Sulčių, nektarų ir sulčių gėrimų dabar nuperkama keliais procentais daugiau.

Prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovė B. Čaikauskaitė pasakojo, kad, termometrų stulpeliams šoktelėjus į viršų, pirkėjai šluoja ne tik gėrimus, kur kas daugiau nuperkama ledų, kai kurių vaisių ir kitų lengvesnių produktų.

„Mūsų prekybos tinklo duomenimis, ledų pardavimai esant karštiems orams auga apytiksliai 160 proc“, - teigė B. Čaikauskaitė.

Pasak jos, nors ledų populiarumas tiesiogiai priklauso nuo orų, įtaką daro ir kiti veiksniai, tokie kaip siūlomos nuolaidos ar akcijos.

„Pastaruoju metu auga susidomėjimas maistiniu požiūriu naudingesniais ir specifinėms dietoms tinkančiais ledais. Taip pat pirkėjai dažniau renkasi ledus be gyvulinės kilmės pieno ir laktozės, taip pat noriai ragauja įdomesnius, egzotiškesnius skonius. Pavyzdžiui, šią vasarą mūsų pirkėjai gali pasilepinti rugiagėlių skonio ledais su slyvų įdaru arba ledais iš beržų sulos su vėsinančiais metų lapeliais“, - pasakojo prekybos centro atstovė.

„Iki“ atstovės duomenims, šiltuoju metų laiku žmonės gaivintis bando ir vaisiais, ypatingo dėmesio sulaukia melionai, arbūzai. Skaičiuojama, jog vasarą per dieną jų pardavimai auga nuo kelių iki keliolikos kartų.

Šalia jų pirkėjų krepšeliuose dažniau atsiduria ir įvairūs lengvesni produktai, pavyzdžiui, jogurtai, kurie yra lengvai virškinami, neapkrauna organizmo ir suteikia energijos, taip pat šviežios daržovės, kurios noriai valgomos tiek kaip garnyras, tiek kaip lengvas ir maistingas užkandis karštą dieną.

G. Buivydienės duomenimis, per kaitrą parduotuvėse gerokai padidėja ir ventiliatorių pardavimai.

Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite