Angle down Atgal

Nuo rytojaus nebelieka stacionarių greičio matuoklių

Vasario 11 dieną Lietuvos rajoniniuose keliuose išjungiami stacionarūs greičio matuokliai. Nebeliks 139 stacionarių ir 11 mobilių greičio matuoklių.

Mobilūs greičio matuokliai, tai vairuotojams puikiai pažįstami policijos nežymėti „Volkswagen Caddy“ automobiliai, kuriuos dažniausiai sutinkame stovinčius kelkraštyje.

Vadinamieji „inkilai“ išjungiami, nes baigiasi sutartis su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD).

„Baigiasi sutarties paslaugos, kuri buvo labai brangi ir nėra pagrindo jos pratęsti“, – teigė LAKD direktorius Vitalijus Andrejevas.

Teigiama, kad įsigyti naujus matuoklius – ženkliai pigiau, nei pratęsti esamą sutartį dėl dabartinių 139 stacionarių greičio matuoklių.

Anot LAKD vadovo, stacionarūs greičio matuokliai buvo sumontuoti dar 2008 metais ir šiuo metu jau yra technologiškai pasenę bei neužtikrinantys pakankamo saugumo.

Vairuotojus tramdyti dėl greičio viršijimo iki šiol nebuvo lengva.

Pernai stacionarūs matuokliai rajonų keliuose užfiksavo daugiau nei 400 tūkst. greičio viršijimo atvejų.

Vieninteliai matuokliai, kurie veikė, nuo rytojaus taip pat nebeveiks.

Tiesa, policijos pareigūnai įspėja, kad išjungus matuoklius kontrolės tikrai nesumažės ir vairuotojai pernelyg atsipūsti neturėtų.

„Kelių eismo taisyklės nėra taip, kad galioja iki ar nuo vasario 11 dienos – jos galioja visą laiką, todėl vairuotojai turi paisyti saugaus greičio apribojimų ir nesvarbu, greičio matuokliai veikia, ar ne“, – įspėjo Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) viršininkas Vytautas Grašys.

Jis patikino, kad policija vykdė, vykdo ir vykdys policines priemones, kurių metu bus fiksuojami greičio viršijimo atvejai.

„Dingus stacionariam greičio matuokliui toje vietoje gali atsirasti policijos pareigūnas, kuris taip pat matuos greitį“ – patikino LKPT viršininkas.

Jo teigimu, policija tam turi apsčiai priemonių, kaip kilnojamos įrangos ir nežymėtų policijos automobilių, kaip juodą „Audi“.

Išjungti matuokliai iš valstybinės reikšmės kelių bus išmontuoti ir grąžinti įrangos savininkams.

Savivaldybėms priklausantys stacionarūs greičio matuokliai vis dar išliks.

Tiesa, daugelis vairuotojų ir taip žino, kurie matuokliai miestuose veikia, o kurie ne.

Pavyzdžiui, Vilniuje dauguma stacionarių matuoklių neveikia ir jau seniai neatlieka net prevencinės priemonės. Teliko stūksančios surūdijusios dėžės ant metalinių stulpų.

Autobanas.lt informacija

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite