REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2019 m. Lapkričio 19 d. 09:00

Nenumatytas atvejis

Kaunas

Pixabay.com nuotr.

Virginija ŠimkūnienėŠaltinis: Etaplius.lt


107110

Lapkričio 6–osios rytą į redakciją paskambinusi V. Ruokio 5 namo gyventoja R. Kasperavičienė kalbėjo su pasipiktinimu.

„Atsikeliam ryte, o vandens nėra nei šilto, nei šalto. Niekas nieko nepranešė, kodėl? Tik vėliau paaiškėjo, kad Ruokio 3 ir 3 a namų gyventojai buvo informuoti, kad dėl gedimo trasoje nebus tiekiamas vanduo“, - sakė moteris.

Ji tvirtino, jog tą dieną buvo užsiregistravusi vizitui pas gydytoją Kauno klinikose. „Atšauliau vizitą, negi vyksi nesiprausęs“, - sakė gyventoja. Ji papasakojo, kad pirmiausiai skambino Kaišiadorių butų ūkiui, paklausti, kodėl jiems nepranešta. Butų ūkio atstovė jai atsakė, kad jų neinformavo UAB „Kaišiadorių vandenys“.

Keista, juk apie gedimą greičiausiai buvo žinoma iš vakaro, juk kitiems namams buvo pranešimai pakabinti. „Kodėl dirbama taip atsainiai, mes juk mokame už paslaugas, už vandenį“, - klausė mūsų skaitytoja. Po kiek laiko sužinojome, kad vandens tiekimas buvo atnaujintas, tik V.Ruokio 5 namo gyventojos vizitas pas medikus jau buvo „nuplaukęs“...
Pakalbinome UAB „Kaišiadorių vandenys“ meistrę Elvyrą Surininienę. Darbuotoja paaiškino situaciją. „Senoje vandentiekio trasoje buvo gedimas, todėl užsukome vandenį, apie tai informuodami kelių aplinkinių Gedimino gatvės namų ir V. Ruokio 3 namo gyventojus.

Pranešimus aš pati pakabinau laiptinėse. Pas mus nebuvo numatyta, kad vandens neteks ir V. Ruokio 5 namas. Atsitiko nenumatytas atvejis. Kai mums paskambino moteris, mes pasiūlėme jai atvešti vandens būtiniausioms reikmėms, bet ji nepasisakė nei pavardės, nei kuriame bute gyvena.

Dirbome šalindami gedimą, o po kelių valandų atsukome iš kitos pusės ir gyventojams vėl buvo atnaujintas jo tiekimas“, - sakė meistrė. Pasak moters, tikrai būna tokių nenumatytų atvejų ir čia buvo vienas iš jų.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA