REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualu2018 m. Sausio 10 d. 15:58

Miesto gyventojai ir svečiai labai patenkinti Šiaulių TIC veikla

Šiauliai

Gintauto Plungės nuotr.

Kristina ŠapytėŠaltinis: Etaplius.lt


25802

Šiaulių miesto savivaldybė atliko gyventojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis mieste tyrimą. Buvo apklausti 392 respondentai: 369 šiauliečiai ir 23 miesto svečiai. Apklaustieji Šiaulių turizmo informacijos centro veiklą įvertino labai gerai.

Sausio 10 d. Šiaulių miesto savivaldybėje buvo pristatyti Gyventojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis Šiaulių mieste tyrimo rezultatai. Buvo tiriama Savivaldybės administracijos, jos skyrių, viešosios bibliotekos veikla ir gyventojų nuomonė apie el. bilieto paslaugą. Tiriant Šiaulių turizmo informacijos centro veiklą, nuolatinių miesto gyventojų ir svečių buvo klausiama, ar per paskutinius 12 mėn. jie naudojosi Šiaulių turizmo informacijos centro teikiamomis paslaugomis – ieškojo informacijos apie miestą, arba konsultavosi TIC’e. Visos TIC teikiamos paslaugos įvertintos palankiai, t. y. 8,5 balo iš 10 galimų. Respondentų taip pat buvo prašoma, vertinant Šiaulių miesto turizmo informacijos centro paslaugas, įvertinti kiekvieną iš teiginių. Vidutinis bendras visų pateiktų teiginių vertinimas yra 4,6 balo 5 balų skalėje, tad matomas aiškus pritarimas teiginiams apie TIC paslaugas. Galima būtų išskirti teiginį, kad „TIC specialistai yra mandagūs ir maloniai bendrauja su klientais“, čia pastebimas didesnis pritarimas nei kitiems teiginiams (4,7 balo).

Apibendrinant atlikto tyrimo rezultatus rekomenduota, kad Šiaulių TIC turi palaikyti esamą paslaugų teikimo lygį, ir pabrėžta, kad jo lankytojai iš esmės neturi jokių priekaištų šiuo metu TIC teikiamoms paslaugoms.

Šiaulių turizmo informacijos centro informacija



REDAKCIJA REKOMENDUOJA