Angle down Atgal

Meno terapijos užsiėmimai Rūdninkų bibliotekoje

2020 m. rugpjūčio 24 – 28 d. Rūdninkų bibliotekoje vyko nemokami meno terapijos užsiėmimai vaikams, kuriuos vedė Dainora Skrabulienė ir Jolita Skėrytė.

Dainora Skrabulienė  – edukologė, dailės didaktikos specialistė, dailės pedagogė, kvalifikuota dailės terapijos ir geštalto terapijos praktikė. Jolita Skėrytė – lektorė, dailininkė, menininkė, dailės terapijos praktikė. Biblioteka bendradarbiavo su Šalčininkų rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuru. Užsiėmimai finansuojami iš Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšų. Veikla vykdoma pagal projektą „Sveikatos ugdymo priemonių gerinimas Šalčininkų rajone“. Projekto tikslas – padidinti Šalčininkų rajono tikslinių grupių asmenų sveikatos raštingumo lygį bei suformuoti pozityvius jų sveikatos elgsenos pokyčius. Meno terapijos užsiėmimuose dalyvavo 16 vaikų. Meno terapija – tai dalyvavimas kūrybos procese, siekiant ne sukurti vertingą meno kūrinį, o pažinti save, sužinoti savo stipriąsias ir silpnąsias puses. Tam nereikia mokėti piešti, tapyti, lipdyti, vaidinti ar būti kitų meninių išraiškų formų žinovu.

Lektorė Dainora Skrabulienė užsiėmimus vedė pagal 2 temas:

  • „Monotipija. Jūra. Mano šeima, skirtingi žuvų vaizdiniai“. Visi dalyviai piešė jūrą, kirpo, klijavo ir lipdė iš plastilino išgalvotus jūros gyventojus. Susirinkusieji bendravo, juokėsi, šypsojosi ir su dideliu noru dalyvavo meno terapijoje. Vaikai suprato, kad kūryboje visai nereikia laikytis kažkokių principų, svarbu išgirsti save. Šis meno terapijos užsiėmimas praturtino moksleivių bendravimo įgūdžius.
  • „Aš ir medis“. Renginio dalyviai iš lipnios langų juostelės suformavo savo medį, kurį spalvino kreidelėmis ir dažais. Lektorė paaiškino, kad kiekvienas žmogus, kaip ir medis, skiriasi ne tik išore, bet ir vidumi. Todėl visų darbeliai buvo skirtingi, bet labai ypatingi ir gražūs.

Lektorė Jolita Skėrytė užsiėmimus vedė pagal 3 temas:

  • „Kalno tematika“. Užsiėmimo metu vaikai atliko atsipalaidavimo užduotį – glamžė ir dažė popierių. Visi dalyviai iš popieriaus gamino savo įsivaizduojamą uolą. Kurdami vaikai atsipalaidavo ir drąsiai bendravo, improvizavo. Meno terapija padeda įveikti neigiamus jausmus, suvokti, iš kur jie atsirado.
  • „Mano svajonių namas ir aplinka“. Renginio dalyviai piešė namus, vaikai pasinėrė į savo fantazijų pasaulį, spalvino ir klijavo. Darbeliai buvo labai kruopštūs, kūrybingi.

„Molis - vidinės savijautos stiprinimui“. Meno terapijos metu vaikai atsipalaidavo, drąsiai reiškė mintis, atvirai bendravo. Vaikai lipdė smagius kūrinius ir pasinėrė į ypatingą vaizdų pasaulį.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite