REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Rugsėjo 26 d. 11:53

Lietuva tampa tranzito vartais į Kiniją

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


15461

„Lietuvos geležinkeliai“ sulaukė istorinio pirmojo pilno sąstato traukinio iš Kaliningrado, kuris per Lietuvą keliauja į Kiniją.

Bendradarbiaujant su Kaliningrado geležinkeliais atidaroma nauja vežimo kryptis - startuoja konteinerių traukinys nauju maršrutu iš Lodzės (Lenkija) tranzitu per Kaliningradą, Lietuvą, Baltarusiją, Rusiją, Kazachstaną į Čengdu (Kiniją). Maršruto atstumas - 9559 km, 1520 mm vėžės - 5581 km.

„Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijos vadovas Egidijus Lazauskas sako, kad tai labai perspektyvus maršrutas.

„Kinijai vis intensyviau išnaudojant Šilko kelio maršrutą į Europą, krovinių vežimai geležinkeliu taip pat įgauna vis didesnį pagreitį. Esame puikioje geografinėje padėtyje ir savo partneriams galime suteikti unikalią galimybę pasinaudoti Europos geležinkelio koridoriumi. Tam esame visiškai pasiruošę - Kybartų ir Kenos pasienio stotyse galime užtikrinti operatyvų visų būtinų tranzito procedūrų įforminimą, atlikti techninę ir komercinę traukinio patikrą. “, - sako E. Lazauskas.

Traukinys sudarytas iš 57 sąlyginių vagonų, ant kurių pakrauti 40 pėdų ilgio universalūs konteineriai, gabenantys vandens filtrus, dažus, įrengimų dalis, tekstilę ir kitą lengvosios pramonės produkciją. Traukinio partneriai ir operatoriai: 1435 mm pločio vėžėje (PKP) - Belintertrans Germany GmbH, 1520 mm pločio vėžėje - OTLK, Kinijoje - CRIMT.

Šiemet suintensyvėjo bendradarbiavimas su Kaliningrado geležinkeliais. Tai atspindi krovinių vežimo rezultatai. Per 2017 m. sausio-rugpjūčio mėn. vežimo apimtys suintensyvėjo ir padidėjo - 22,44 proc., palyginus su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso vežta 7,42 mln. t įvairių krovinių. Tarp vežamų krovinių labiausiai dominuoja kietasis mineralinis kuras, nafta ir naftos produktai, juodieji metalai, maisto pramonės ir kiti produktai.

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA