Angle down Atgal

Kur naudojami etikečių spausdintuvai?

Etikečių spausdintuvai yra kompiuteriniai spausdintuvai, spausdinantis ant lipnios etiketės medžiagos ir (arba) kortelės. Etikečių spausdintuvai būna įvairūs: pramoniniai, standartiniai, nešiojami, spalvoti bei nespalvoti, tekstiliniai, korteliniai.

Lyginant standartinius ir pramoninius etikečių spausdintuvus, reikia pabrėžti, jog pastarieji yra greitesni, spausdina kokybiškiau (etiketės būna aiškesnės, švaresnės, ryškesnės), turi daugiau atminties. Pramoniniai etikečių spausdintuvai skirti dideliems etikečių kiekiams, tačiau kokybė dėl kiekybės nė trupučio nenukenčia.

Spalvoti etikečių spausdintuvai yra skirti pramonei arba komercijai. Tekstiliniai – spausdinimui ne ant popieriaus, o ant medžiagos. Korteliniai spausdintuvai spausdina popierines arba kartonines etiketes.

Kodėl svarbus prekių ženklinimas etiketėmis?

Produktų ženklinimas atlieka svarbų vaidmenį plėtojant jūsų prekės ženklo įvaizdį tikslinėje rinkoje. Nepatrauklus, netinkamas prekės ženklo etiketės dizainas gali lemti prekės matomumo sumažėjimą ir tuo pačiu sumažėjusius pardavimus.

Ženklinimas naudojamas jūsų gaminio pakavimui ir turi gana didelį poveikį vartotojų pirkimo sprendimams. Etiketės padeda vartotojams atskirti lentynoje esančius produktus ir padeda juos nukreipti į konkretų produktą. Akį traukiantis ženklinimas yra labai naudingas rinkodaros tikslais.

Negalima nuvertinti etikečių galios skatinant pirkimus. Etiketė gali būti lemiamas veiksnys, paskatinsiantis įsigyti būtent jūsų prekę. Etiketė yra vienas iš galingiausių rinkodaros įrankių ir vienas iš pagrindinių rinkodaros veiksnių.

Etiketė padeda išskirti tam tikrą prekę iš kitų. Etiketė yra labai svarbi reklamuojant prekę, kuriant prekės ženklo įvaizdį bei siekiant pripažinimo. Geras prekės ženklas visada turi ikoninę etiketę. Naudokite etiketę, kad išskirtumėte savo prekės ženklą iš minios. Prekės ženklo atpažinimas yra svarbi rinkodaros priemonė ir etiketė, kuri išskiria jūsų prekės ženklą, yra neatsiejama rinkodaros proceso dalis.

Etiketė taip pat turi būti informatyvi. Vartotojai nori žinoti, kas yra produktuose, nesvarbu, ar jie yra vietiniai, ar atvežti iš kitos šalies. Spalva, dizainas ir tinkamumas yra pagrindiniai veiksniai, susiję su etiketėmis, kai kalbama apie rinkodarą.

Išskiriamos šios etikečių rūšys: firminių produktų etiketės, ekologiškų produktų etiketės, įvertinimo etiketės (jos naudojama produkto kokybei pabrėžti. Dažnai naudojamas maisto produktams ženklinti), aprašomosios etiketės.

Reklama

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite