Angle down Atgal

Komikas Mantas Katleris: ką potencialus darbdavys rastų jo „Facebook“ paskyroje

Šiandien atsirinkdami kandidatus darbdaviai vis dažniau tikrina, kokią informaciją apie savo būsimus darbuotojus gali rasti internete. Todėl socialinių tinklų ir „Google“ paieškos rezultatai tampa tokie pat svarbūs kaip ir informacija, pateikiama kandidato gyvenimo aprašyme.

Komikas Mantas Katleris neigiamos informacijos internete įtaką pajautė savo kailiu. Kampanijos „Uždėk filtrą“ eksperimentas parodė, kad norėdamas keisti darbą, pavyzdžiui, tapti teisininku, jis turėtų gerai pagalvoti, kokią įtaką jo karjerai turės informacija, viešai prieinama internete.

Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje ir Europos Parlamento Informacijos biuras Lietuvoje kampanija „Uždėk Filtrą“ skatina jaunus žmonės rūpintis savo įvaizdžiu internete ir elgtis atsakingai.

48 proc. jaunų žmonių neįžvelgia pavojaus, jog jų duomenys gali būti panaudoti pakenkti jų reputacijai, rodo naujausi Lietuvos jaunimo apklausos rezultatai. Lietuvos jaunimo organizacijų tarybos, Europos Parlamento Informacijos biuro Lietuvoje ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje inicijuotas tyrimas atskleidė, kad viešai skelbdami asmeninius duomenis savo reputacija mažiausiai rūpinasi asmenys turintys vidurinį išsilavinimą (71 proc.). Tarp respondentų, turinčių aukštąjį išsilavinimą, reputacija skelbiant asmeninę informaciją nerūpi 42 proc. asmenų.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite