REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2019 m. Lapkričio 27 d. 09:42

Klaipėdos uoste – operatyvesnės vilkikų paslaugos

Klaipėda

Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt


108392

Klaipėdos uoste gerokai spartėja ir paprastėja paslaugos, susijusios su uosto vilkikų veikla. Tai leidžia modernizuota laivybos uoste valdymo informacinė sistema (LUVIS).

VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu sukurta uosto vilkikų darbo organizavimo aplikacija. Nuo šiol popierinę dokumentaciją šiame segmente keičia elektroninis formatas, tai gerokai optimizuoja darbus, taupo laiką ir sąnaudas. Uoste veiklą vykdo dvi vilkikų įmonės – UAB "Towmar Baltic" ir AB "Klasco Towage Assistance".

"Tobulinama uosto infrastruktūra, didėjanti krova bei krovimo greitis daro įtaką ir vilkikų paslaugų segmentui – vilkimo paslaugas būtina atlikti greičiau ir laiku. Į uostą atvyksta vis didesni laivai, kurių prastovos uoste yra brangios ir nėra daug laiko pildyti popierinius dokumentus. Taip pat prasilenkiant dideliems laivams kanale atsirado būtinybė vilkimo paslaugas atlikti keliems laivams vienu metu. Šios ir kitos aplinkybės brandino mintį pagreitinti uosto vilkikų paslaugų įforminimą kitokiu būdu, nei perduoti ir priimti dokumentus prie aukšto laivo borto“, – sako Gediminas Rubys, AB "Klasco Towage Assistance“ direktorius.

Anot jo, šiuo metu jau galima teigti, kad vilkimo paslaugų modulis veikia puikiai ir uosto vilkimo paslaugas teikiančios įmonės įsitikino, kad tai tinkamas sprendinys, taupantis brangų uosto vilkikų laiką bei didinantis vilkikų paslaugų operatyvumą.

"Džiaugiamės, kad Uosto direkcija ėmėsi šios iniciatyvos, nes tai buvo būtinas žingsnis procesų skaitmenizacijos link. Neabejojame, kad mobilios aplikacijos nauda bus visapusiška, nes išvengsime ilgai trunkančio dokumentų forminimo laivų švartavimo metu, gerės perduodamos informacijos kokybė ir greitis“, – teigia UAB "Towmar Baltic“ vadovas Tomas Zabulionis.

Nuo šiol paprastėja darbas ne tik vilkikų kompanijoms, bet ir uosto klientams, atvykstančių laivų kapitonams.

"Mes nuolat tobuliname esamas uosto informacines sistemas, diegiame inovatyvius sprendimus, kad Klaipėdos uosto paslaugos būtų patrauklios. Siekdami uosto konkurencinio pranašumo, stengiamės koja kojon žengti su inovacijomis“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Technologijų skyriaus viršininkas Algimantas Žygus.

LUVIS sistemą modernizavo UAB "CGI Lithuania“. Du trečdalius projekto kainos sumokėjo uoste veikiančios vilkikų įmonės.

LUVIS sistema yra skirta didžiųjų ir mažųjų laivų laivybos procesams automatizuotai valdyti uoste, uosto rinkliavų apskaitai, kitų institucijų duomenų informacinėms sistemoms bei elektroninėms paslaugoms teikti vieno langelio principu. Ši sistema yra nuolat modernizuojama didinant uosto veiklos efektyvumą.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA