Angle down Atgal

Keltininkams Joninių savaitgalis nebuvo baisiausias

AB „Smiltynės perkėla“ darbuotojai sako, kad per Joninių ilgąjį savaitgalį jiems sekėsi netgi geriau suvaldyti autotransporto ir keleivių srautus nei prieš tai buvusį savaitgalį. Automobilių eilėje laukti reikėjo tik apie 40 minučių, o ne dvi valandas.

Įprastą darbo dieną bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai perkelia 1 000-1 200 automobilių, jokių eilių nebūna, o savaitgaliais srautai padidėja 2-3 kartus. Tačiau tam pasiruošta.

Naujojoje perkėloje praėjusį šeštadienį ir sekmadienį padaryta po 47 papildomus keltų reisus, o pirmadienį - net 52, Senojoje perkėloje - 17: iš jų sekmadienį - 7, pirmadienį - 9.

Savaitgalį Senojoje perkėloje dirbo du keltai - „Kintai“ ir „Nida“. Daugiau žmonių kėlėsi sekmadienį - 7 700, šeštadienį - per 5 000, o pirmadienį - beveik 5 tūkst. Iš viso per tris dienas į Smiltynę perkelta 20,5 tūkst. žmonių.

Šeštadienį į abi puses perkelta 10 700 žmonių, sekmadienį - beveik 15 tūkst., o pirmadienį - 11 tūkst. Iš viso 41 800 žmonių.

Savaitgalį Naujojoje perkėloje dirbo visi trys keltai be grafiko. Perkėlos darbuotojai dievagojasi, kad skundų iš žmonių negauta.

Dabar didesnių automobilių ir keleivių srautų laukiama kitą savaitgalį, ypač liepos 6 d. Nors tai nebus ilgasis savaitgalis, „Smiltynės perkėlos“ darbuotojai tikina jiems būsią pasiruošę.

Vasarą „Smiltynės perkėloje“ dirba per 90 žmonių. Priimami papildomai 9 kasininkai (padaugėja kasų, jos atsiranda ir Smiltynės pusėje, žiemą jų ten nebūna) ir vienas dispečeris. Visų keltų grafikai gana lankstūs.

Laukti reikėjo 40 minučių

Pirmadienį, kai žmonės traukė namo po ilgojo savaitgalio, Smiltynės pusėje Naujojoje perkėloje kelto reikėjo laukti 40-50 minučių, ne ilgiau, tad didelių kamščių nesusidarė. Nusistebėjus, kad keltininkai stovėjimą 40 minučių eilėje vadina neilgu, jie atsako, kad palyginti su prieš tai buvusiu savaitgaliu, kai reikėjo laukti net iki 2 valandų, jis tikrai neilgas.

Manoma, kad srautai per tas tris dienas pasiskirstė. Dalis žmonių iš Kuršių nerijos išvyko jau sekmadienį. Pirmadienį, galbūt atkreipę dėmesį į bendrovės rekomendacijas, žmonės pradėjo važiuoti kiek anksčiau - apie 11 val. Savaitgaliais grįžimo į Klaipėdą pikas paprastai būna apie 14 val.

Penktadienį iš viso (į abi puses) perkelta 4 199 automobiliai (iš Klaipėdos - 2 600), šeštadienį - beveik 3 700 (iš Klaipėdos - 2 259), sekmadienį - 3 500. Pirmadienį iš Smiltynės buvo perkelta apie 2 614 automobilių, iš Klaipėdos pusės - 1 220. Apie 19.30 val. automobilių Smiltynės pusėje beveik nebuvo.

Pasak „Smiltynės perkėlos“ darbuotojų, penktadienį problemų nekilo, šeštadienį apie 12-13 val. pradėjo formuotis eilė, kuri nusidriekė iki Minijos g. sankryžos Klaipėdoje. Reikėjo laukti kelto apie 40 minučių. Kol nuo Minijos g. atvažiuojama iki kasų, praeina apie 20 minučių, o kai stovima jau už kasų, į du keltus paimama apie 60-64 lengvųjų automobilių.

Sekmadienį perkėlimas į Smiltynę sumenko iki beveik 1 700 automobilių, pirmadienį jau buvo įprastas automobilių srautas. Užvakar iš Smiltynės kėlė tik vienas keltas, kuris Klaipėdos pusėje automobilių neimdavo, nes srauto nebuvo, tad iškart grįždavo į Smiltynę paimti ten stovinčiųjų.

Be eilės - tik greitoji

Smiltynėje, žmonės, atvažiavę prie kelto su automobiliu, sutrinka. Būna girdėję, kad dabar automobiliai be eilės nekeliami, išskyrus specialiųjų tarnybų transportą, tad nežino, prie kurios juostos stoti. Klaipėdos pusėje žymėjimo „be eilės“ nebėra. Smiltynės pusėje nukabinti ženklai. „Smiltynės perkėlos“ darbuotojai teigia, kad dabar galima važiuoti Klaipėdos pusėje bet kuria iš trijų juostų, o Smiltynėje - visomis šešiomis.

Beje, ir anksčiau tokiu atveju, kai susidarydavo didžiulės eilės, pirmenybinės eilės nebelikdavo siekiant, kad visas srautas kuo tolygiau judėtų.

Beje, sekmadienį teko matyti, kad iš Smiltynės pusės tuščiu keltu buvo keliamas vienas greitosios medicinos pagalbos automobilis. Skubiu atveju daromas papildomas specialus reisas ir negaištama laiko, kol keltą pripildys kiti automobiliai.

Liepą keičiamas tvarkaraštis

Šiuo metu Naujojoje perkėloje darbo dienomis laikomasi grafiko - keltai plaukia kas 20 minučių. Tačiau pastebėjus, kad srautai auga, pradedama dirbti be grafiko, tai yra daromi papildomi reisai - trečias keltas „lenda“ į tarpus, o esant dideliam srautui nebelieka jokių tarpų. Šioje perkėloje keltai plaukia visą parą. Nuo 22 val., jeigu automobilių nebėra, plaukia vienas keltas kas valandą.

Senojoje perkėloje dirba tik „Nida“. Jis plaukia arba kas pusvalandį, arba kas valandą. Jeigu „Nida“ plaukia į Lietuvos jūrų muziejų, tada kitas jos reisas būna už valandos. Mat darydamas ilgesnį reisą į muziejų, kol grįžta, užtrunka apie 40 minučių. Savaitgaliais jam į pagalbą ateina keltas „Kintai“.

Liepą keltų tvarkaraštis Senojoje perkėloje bus keičiamas. Kasdien kels ne tik „Nida“, bet ir „Kintai“. Taigi į Smiltynę bus galima keltis kas pusvalandį. Kai „Nida“ darys reisą į muziejų, į Smiltynę plauks „Kintai“.

Liepą paskutinis keltas iš Klaipėdos Senojoje perkėloje išplauks 22 val., o savaitgaliais - 24 val.

Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite