Kas yra vietinis SEO ir kaip jis daromas

Vilnius
Asociatyvi Unsplash.com nuotr.
Reporteris Elena Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Vietinis SEO angliškai vadinamas Local SEO arba Local Search. Tai labai svarbi optimizacijos proceso dalis, galinti iš esmės pakeisti verslo sėkmę. Ypač, kai paslaugos ar prekės yra skirtos konkrečiam regionui. Tai reiškia, kad vietinis SEO aukso kalnus gali atnešti ne visiems. Tarptautiniam internetiniam verslui nelabai svarbu, ar paslauga teikiama Berlyno ar Alytaus gyventojui ar įmonei. O štai kepyklėlei Šilainiuose, Kaune arba kavinei Fabijoniškėse, Vilniuje tokia paieška yra praktiškai esminis pajamų šaltinis. Priežastis paprasta – į kavinę ar kepyklą ateina žmonės iš aplinkinių namų ir biurų, todėl paieška turi būti orientuota būtent į juos.

Vietinis SEO skirtas nedideliems atstumams

Vietinis SEO yra skirtas žmonėms, kurie paieškos metu yra netoli FIZIŠKAI. Tai reiškia, kad ieškantysis turi išsitraukti savo telefoną ar planšetę būdamas už kilometro nuo realios vietos. Tik tada paieška yra veiksminga ir įgauna prasmę.

Niekam ne paslaptis, kad Google mus seka visur ir visada. Jie žino mūsų buvimo vietą, nes esame greičiausiai suteikę tokius leidimus įdiegdami Google žemėlapius ir prisijungdami prie savo paskyros. Dėl šios priežasties Google visai nesunku suprasti, kur paieškos momentu esame ir parodyti būtent tuos rezultatus, kurie nuo mūsų fizinės vietos yra nutolę per pora kilometrų. Net jei naudojamės nešiojamu kompiuteriu biure, Google paprašo leisti sužinoti buvimo vietą. Taigi, nereikia telefono ar planšetės, kad Google žinotų, kur esame. Šiuolaikinės technologijos mus aptinka labai greitai ir atitinkamai rodo paieškos rezultatus.

Maža to, įvedus į paiešką tam tikrą raktažodį, pasikeičia ir paieškos rezultatų išdėstymas. Jis pasikeičia į interaktyvų žemėlapį, kuriame varnelėmis parodomos įmonės arčiausiai mūsų. Žemėlapį artinant ar didinat galima pamatyti arba dar konkretesnius ir artimesnius rezultatus, arba, priešingai, išplėsti paieškos diapazoną į kitus miestus.

Kaip atsirasti vietinėje paieškoje?

Įmonės dažnai klausia – kaip mums atsirasti tame žemėlapyje? Kaip padaryti, kad mus ten rodytų? Čia SEO ekspertų paslaugų gali ir neprireikti, nes į vietinę paiešką „įeiti“ galima ir patiems. Reikia įmonės Gmail paskyros. Su ja prisijungti prie Google Verslo paskyros - https://www.google.com/business/kur reiktų pridėti savo įmonę. Tai gali šiek tiek užtrukti, nes Google nori patvirtinti, ar tikrai ten esate jūs ir ar tikrai ta vieta valdoma būtent jūsų.

Per tą laiką, kol jūsų pateiktis patvirtinama, galima įvesti kitus duomenis: darbo laiką, aprašymą, paslaugas ir jų kainas, nuotraukas ir vaizdo įrašus.

Taip pat galima susikurti ir nemokamą puslapį su .business.site domenu. Jame galima skelbti naujienas, įvairias akcijas, aprašyti paslaugas. Tai itin patogu tiems, kas puslapio dar neturi – naujoms įmonėms. Viskas labai paprasta ir NIEKO NEKAINUOJA.

Kodėl turėtume kreiptis į SEO specialistus?

Jei jau viską galima pasidaryti patiems, tai kodėl reiktų kreiptis į SEO specialistus? Priežastys paprastos – raktinių žodžių analizė turi būti atlikta kokybiškai. Kaip jūsų ieško potencialūs klientai? Ar jie veda žodį „kepykla Fabijoniškėse“ ar „kepykla šalia namų“? Visa tai geriausiai išmano SEO specialistai. Jie padėtų surinkti raktažodžius ir juos įvesti vietinėje paieškoje.

Kitas momentas – SEO specialistai su vietos paieška dirba kiekvieną dieną ir viską daro pakankamai greitai ir be didelių pastangų. Jei su SEO nedraugaujate ir nelabai domitės, gali užtrukti valandų valandos, kol suvesite visą reikalingą informaciją. O ir klaidos čia nedovanotinos. Pažymėsite per didelį paieškos diapazoną, ir realių klientų sulauksite mažiau, nors užklausų bus pakankamai.

SEO specialistai dažnai atsižvelgia ir į interneto rinkodaros dalykus, todėl jų konsultacijos labai vertingos.

https://webstudio.lt/seo-paslaugos

Remiamas turinys