Angle down Atgal

Kaip nenusipirkti žemos kokybės padangų?

Rinkdamiesi padangas, daugelis pirkėjų klausia savęs: kaip skirtingų pardavėjų kainos gali skirtis 30-50% vienam modeliui? Atsakymas paprastas: jokiu būdu. Per maža kaina yra geriausias ženklas, kad bandoma parduoti žemos kokybės padangas, nekokybiška guma ar padirbtos padangos! Kaip juos atskirti?

Neapsigaukite: 3 pagrindinės „blogų“ padangų rūšys

Įprasti žemų kainų paaiškinimai, tokie kaip verslo procesų optimizavimas, dideli didmeniniai pristatymai ir kompetentinga rinkodaros strategija, turi mažai ką bendro su tikrove. Tai sumažins kainas 5-10%, palyginti su konkurentais, ne daugiau. Todėl, jei matote įtartinai pelningą kainų etiketę, turite vieną iš šių variantų:

Plagijavimas

Šios padangos tik išoriškai yra panašios į originalias. Daug svarbiau, kad rėmo ir junginio, gumos mišinio, struktūra būtų visiškai skirtingos. Todėl neįmanoma nuspėti padangos elgesio: ji yra tiesiog pavojinga, jau nekalbant apie mažą patogumą ir didelį nusidėvėjimą. Laimei, tokių padirbinių rinkoje yra nedaug. Vis dėlto gamybos organizavimas atsiperka dideliame tiraže. Nors, žinoma, verta prisiminti klastotės tikimybę. Todėl reikia atidžiai apžiūrėti padangas. Jos turėtų būti tvarkingos išvaizdos, tiksliai sutapti su protektoriaus atvaizdais. Pažymėti kompanijų pavadinimai (pvz., „Dunlop“ ir „Goodyear“). Jose neturi būti klaidų. Vasarinės padangos plagijuojamos taip pat kaip ir žieminės padangos, todėl turite būti budrūs prieš pirkdami padangas.

Restauruotos padangos

Apskritai padangų remontas nėra nusikaltimas, ši technologija yra plėtojama visame pasaulyje ir yra ypač populiari sunkvežimių padangose. Esmė paprasta: paimkite susidėvėjusią padangą, nupjaukite likusį protektorių ir į jo vietą „priklijuokite“ naują, kuri pakartoja originalų raštą. Nesigilindami į konkrečius suvirinimo būdus, galime pasakyti: šios padangos gali tarnauti tam tikrą laiką. Bet viena sąlyga: atidi gamybos kontrolė! O tai reiškia, kad rėmas turėjo būti nepažeistas, suvirinimas buvo atliekamas pagal visas taisykles, „naujo“ protektoriaus junginys turėtų atitikti originalą ir pan. Ar tikrai tai buvo pastebėta? .. Ir net jei padangos yra naudotos, kartais jos nėra geresnės už padirbtas.

Sugadintas žymėjimas

Skirtingos rodyklės šoninėje sienoje - padangų pasas, iš kurio galite sužinoti daug naudingos informacijos. Pagrindiniai yra šie: minėti padangų restauravimo ženklai ir pagaminimo data (žymimi keturiais skaičiais, kur du paskutiniai nurodo metus, o pirmieji du - eilės savaitę). Kai kurie pardavėjai labai linkę juos pakeisti! Juk paprasčiau yra parduoti pasenusias padangas, kurių paklausa yra mažesnė, ir atiduoti suvirintas padangas naujoms. Todėl atidžiai patikrinkite visus ženklus: jie turi būti lygūs, aiškūs ir vienodo lygio (iki 0,5 mm). Įsitikinkite, kad šoninėje sienelėje nėra įtrūkimų, įprastai naudojamų suvirinant, įtrūkimų ir jungčių, rėmas viduje yra identiškas (restauracija dažnai atliekama skirtinguose modeliuose), o padangos sveria maždaug tiek pat.

Tačiau visada galite padaryti paprasčiau: įvertinkite ne padangas, o pardavėją! Patirtis rodo, kad tik vienos dienos firmos parduoda žemos kokybės prekes. Jei parduodate sąmoningai blogas padangas, po kelių mėnesių neigiamų atsiliepimų skaičius pasieks kritinę masę. O įmonės, vertinančios savo reputaciją ir orientuotos į rimtą bei ilgalaikį verslą, iš principo nesikiš į tokius produktus.

Rimti padangų pardavėjai pateikia daug informacijos apie padangas, rašo straipsnius ir mokina klientus, kaip reikia teisingai nusipirkti geras padangas.

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite