REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Spalio 10 d. 13:57

Kaimynai pagamino milijoną jogurto buteliukų, kiekvienas – unikalaus dizaino

Vilnius

Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt


16676

Pirmą kartą Baltijos šalyse populiariam produktui supakuoti pasitelktos naujovės: kiekvienam jogurto kokteilio SHAKE buteliukui sukurtas unikalus dizainas. Milijoną skirtingų buteliukų pagamino lanksčiųjų pakuočių gamykla Latvijoje „IMMER Digital“, naudodama naujausią „HP Indigo“ skaitmeninio spausdinimo mašiną.


Foto galerija:

buteliukai.jpg
immer-digital-publicity-photo-3.jpg
krepsinis.jpg

„Šis produktų pakavimo sprendimas yra naujas ne tik Baltijos šalyse, bet ir Europoje. Panašūs sprendimai buvo pritaikyti ir prekių ženklams „Coca-Cola“, „Nutella“. Dėl išskirtinės produkto išvaizdos padidėjo jogurto kokteilių pardavimo apimtis. Jau per pirmąsias tris savaites vartotojai išpirko trečdalį viso dviem vasaros mėnesiams planuoto produkcijos kiekio“, – teigė „IMMER Group“ prezidentė Irina Miroshnik.

Kuriant jogurto kokteilio kampaniją, pasitelkta programinė įranga MOSAIC. Joje naudojamas specialus algoritmas, skirtas išskirtiniam pakuočių dizainui ir šimtams tūkstančių skirtingų pakuočių eskizų kurti. Kiekvienam kokteiliui buvo sukurta skirtinga pagrindinė spalva, kuri buvo naudojama kaip skonių skiriamasis elementas. Naudojant šias technologijas taip pat galima rinktis, pavyzdžiui, kalbos pakeitimus ir pakuotės raštą.

Projektas buvo įgyvendintas per neįtikėtinai trumpą laiką – nuo sumanymo pateikimo iki produktų atsiradimo parduotuvių lentynose praėjo vos pora mėnesių.

Dar vieną įdomų individualiems poreikiams pritaikytą sprendimą išbandė latvių bendrovė „Tukuma piens“, kuri, kaip Latvijos vyrų krepšinio rinktinės rėmėja, per Europos krepšinio čempionatą vartotojams pasiūlė įsigyti skirtingus baltyminio jogurto „Baltais“ indelius su 16 žaidėjų nuotraukomis ir autografais.

„Per pastarąjį dešimtmetį pasaulis smarkiai pasikeitė. Siekiant reaguoti į vartotojų elgsenos pokyčius prekių ženklams taikomi kur kas griežtesni reikalavimai, tačiau tie, kurie drąsiai priima iššūkius, labai smarkiai auga. Užmezgę partnerystę su „IMMER Digital“ pamatėme, kad bendrovė turi tai, ko reikia, kad galėtų plėstis šiandieninėje rinkoje. Džiaugiamės būdami savo klientų verslo dalimi ir galėdami jiems suteikti ne tik geriausią spausdinimo technologiją, bet ir visą ekosistemą, apimančią nepriekaištingą kokybę, gebėjimą skatinti kūrybiškumą, automatizavimą, darbo eigą ir apdailą. Iš esmės esame gamybos skyrius, veikiantis kaip gerai sutepta mašina ir siekiantis tvirtos verslo plėtros“, – sakė „Indigo Division HP Inc.“ generalinis direktorius Alonas Bar-Shany.

Bendrovė „IMMER Digital“ yra viena iš nedaugelio pasaulio bendrovių ir pirmoji Šiaurės Europoje, naudojanti skaitmeninio spausdinimo mašiną „HP Indigo 20000“ lanksčiosioms pakuotėms gaminti, planuojama įsigyti ir antrą tokią pat. „HP Indigo 20000“ yra visiškai saugi produktų pakuotėms gaminti ir liestis su maisto produktais. Dažai sukurti vandens pagrindu ir yra ekologiški.

Dėl skirtingų specifikacijų galima gerokai pailginti produkto laikymo laiką ir nebenaudoti pakuočių su neperdirbamu aliuminiu. Toks pakuočių tipas laikomas ekonomiškiausiu ir efektyviausiai išteklius naudojančiu. Poveikį aplinkai lemia daugybė kriterijų: pakuotės svoris, sudėtis, gamybos procese suvartotų energijos išteklių kiekis, kenksmingų komponentų buvimas, sunaudojimo sąnaudos, perdirbimo poveikis aplinkai ir kt. Kitų tipų pakuočių poveikis aplinkai yra kur kas didesnis, pavyzdžiui: plastikinio butelio – 3 kartus, popieriaus, kartono arba metalo – 5–10 kartų, o stiklo – iki 20 kartų didesnė.

Reklama



REDAKCIJA REKOMENDUOJA