REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gamta2019 m. Rugsėjo 23 d. 08:49

Iš žvejo nuotykių archyvo: lašišai pasisekė – ją radome pirmiau nei brakonieriai

Vilnius

Darius Baltakys su draugu išlaisvino brakonierių tinkluose rastą lašišą. Ji galėjo sverti 15-18 kg © Asmeninis albumas

Reporteris SantaŠaltinis: Etaplius.lt

100099

„Lašišas ne tik žvejoju ir paleidžiu, bet ir pasitaikius progai filmuoju“, – sako žvejys mėgėjas Darius Baltakys bei pasakoja dar vieną istoriją iš savo žvejybos.

„2018-ųjų spalio 14-ąją su draugu uždarinėjome lašišų sezoną, – prisimena D. Baltakys. – Mano masalas užsikabino už upės dugne esančio kliuvinio. Bandant išlaisvinti brangų voblerį paaiškėjo, kad kliuvinys yra brakonierių tinklas, kuriame įsipainiojęs įspūdingo dydžio lašišos patinas.

Net nebuvo abejonių, kad žuvį reikia išlaisvinti, tai ir padarėme. Tik po žuvies išgelbėjimo supratome, kad padarėme ir klaidų. Pagal visas žvejybos taisykles negalėjome patys traukti žuvies iš tinklo, turėjome skambinti gamtos inspektoriams ir tik su jais išlaisvinti žuvį.

Tinklą, nors ir supjaustėme, turėjome irgi atiduoti inspektoriams, bet kadangi reaguoti reikėjo labai greitai, ne apie viską pagalvojome. Net nespėjome jos išmatuoti, bet žuvis buvo labai didelė ir sunki, manau, turėjo sverti 15–18 kg.“

D. Baltakys patikslina: „Ši žuvis nėra mano laimikis, aš jos nepagavau. Tiesiog jai pasisekė, kad mes aplenkėme brakonierių ir tinklą radome pirmi. Norėjau pasidalyti šia istorija, galbūt ji privers ir kitus susimąstyti.“