Angle down Atgal

Interaktyvus patirtinio ugdymo projektas „Priešmokyklinuko mokyklėlė“

Baigiantis mokslo metams Šiaulių miesto priešmokyklinukai ir mokytojos dalyvavo interaktyviame patirtinio ugdymo projekte „Priešmokyklinuko mokyklėlė“. Dėl pandemijos Šiaulių miesto priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinio būrelio taryba nusprendė perkelti renginį į virtualią erdvę.

Projekto koordinatorius – Šiaulių „Dermės“ mokyklos ikimokyklinio ugdymo skyrius (atsakinga – priešmokyklinio ugdymo pedagogė Ginta Lužeckienė, projekto partneriai: Šiaulių lopšelis-darželis „Coliukė“ (atsakingos – priešmokyklinio ugdymo pedagogės Asta Želionienė ir Ligita Šapienė), Šiaulių lopšelis-darželis „Žirniukas“ (atsakinga – priešmokyklinio ugdymo pedagogė Loreta Kondratavičienė), Šiaulių lopšelis-darželis „Ąžuoliukas“ (atsakinga – priešmokyklinio ugdymo pedagogė Reda Papreckienė), Šiaulių lopšelis-darželis „Pasaka“ (atsakinga – priešmokyklinio ugdymo pedagogė Kristina Kalinauskienė).

Projektas subūrė priešmokyklinio ugdymo pedagogus bendrai veiklai- dalintis idėjomis, kuriant edukacines užduotis ir organizuojant interaktyvias veiklas, siekiant ugdyti priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinę, komunikavimo, sveikatos, pažinimo ir meninę kompetencijas.

Į interaktyvaus patirtinio ugdymo projektą su savo ugdytiniais įsijungė 17 pedagogų iš Šiaulių lopšelių –darželių „ Coliukė“, „Pasaka“, „Ąžuoliukas“, „Žirniukas“, „Bitė“, „Ežerėlis“, „Vaikystė“, „Varpelis“, „Trys nykštukai“, Romuvos progimnazijos, Petro Avižonio ugdymo centro, „Dermės“ mokyklos ikimokyklinio ugdymo skyriaus.

Uždaroje facebook grupėje „Priešmokyklinuko mokyklėlė“ dalyviams buvo paskelbtos penkios užduotys – iššūkiai kiekvienai kompetencijai. Sveikatos kompetencijai reikėjo atlikti užduotį „Vitaminų žaidimai: paragauk, atpažink, sukurk“, pažinimo kompetencijai -sužaisti „Kahoot!” viktoriną „Ar žinai?“, socialinei kompetencijai –pasidalinus poromis pagaminti oro balioną ir skaičiuoti, kiek tilps žaisliukų, komunikavimo-atkoduoti mįsles su QR kodo skaitytuvu , o mįslių įminimus-užrašyti, nupiešti ar nulipdyti, o meninei kompetencijai vaikai kūrė papuošalą –dovaną mamai. Priešmokyklinio ugdymo grupėje kompetencijos ir bendrieji gebėjimai ugdomi integraliai veiklos metu, o optimalus ( pagal individualias galias) ugdymosi pasiekimų –kompetencijų lygis sudaro ir užtikrina vaiko mokyklinę brandą.

Projekto rezultatas-nuotaikingas visų įstaigų įveiktų iššūkių nuotraukų filmukas. Smagu, kad projektas ne tik subūrė Šiaulių miesto priešmokyklinio ugdymo pedagogus dalintis idėjomis, bet svarbiausia padėjo priešmokyklinukams pasitikrinti savo žinias, įtvirtinti kompetencijas, lavinti skaitmeninį raštingumą, bendravimo, bendradarbiavimo įgūdžius, aktyvų dalyvavimą, norą mokytis, tobulėti, plėtoti savo galais ir drąsiai priimti svarbiausią asmeninį kiekvieno priešmokyklinuko iššūkį – būti pirmoku.

 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite