Angle down Atgal

Gali supykinti - pasišlykštėjimą sukėlęs šiaulietės radinys mandarinuose

Į portalo Etaplius.lt redakciją kreipėsi šiaulietė, kuriai visų per šventes taip pamėgti mandarinai, bent jau kurį laiką, turbūt nebeatrodys tokie skanūs.

Skaitytojos kalba netaisyta.

„Vakar Maximoje, Prekybos ir pramogų centre „Tilžė" pirkau mandarinus ir radau šiandien štai toki grožį. Jei galite pasidalinkite, kad žmonės žinotų, jog mandarinai su kirmėliukais", - rašo moteris.

Šiaulietės atsiųstose nuotraukose matyti, kad iš išorės sveikai atrodančiame vaisiuje po žieve raitosi nedidelės baltos kirmėlaitės. Moteris išsaugojo pirkimo čekį ir sako dėl šio incidento ketinanti kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.

Šiaulietė teigia kirmėles pastebėjusi tik viename vaisiuje, tačiau prieš tai jau buvo kelis suvalgiusi, todėl radinys sukėlė dar didesnį pasišlykštėjimą.

„Na, žinote, ne koks vaizdas... Kai suvalgai kokius tris mandarinus ir į ketvirtą atsitiktinai užmeti akį ir randi tokį grožį... Ir po to galvoji, o gal ir visuose buvo kirmelių ir suvalgiau", - pasibaisėjusi Etaplius.lt skaitytoja.

Maža to, vaisius valgė ir moters mažametis vaikas.

„Bijojau su bananais, kad valgai ir bijai užkąsti adatą... Bet ačiū, kad tai nepasitaikė. Bet atsitiko su mandarinais, kuriuos taip mėgstam, ir pribijosiu pirkti" - sako šiaulietė.

Etaplius.lt redakcija kreipėsi į UAB „Maxima" atstovus, prašydama pakomentuoti šį įvykį.

Papildyta:

Komentuoja „Maximos“ atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis.

„Apgailestaujame ir klientės dėl nekokybiškos prekės atsiprašome. Vos gavę informaciją apie galimai nekokybiškus mandarinus, nedelsdami atlikome vidinį patikrinimą ir nekokybiškų mandarinų mūsų parduotuvėse neaptikome. Informacija taip pat pasidalinome ir su prekės tiekėju. Mūsų kokybės ekspertų teigimu, dėl netinkamų laikymo sąlygų, kenkėjai maisto produktą gali apnikti net ir per itin trumpą laiko tarpą, vos kelias dienas. Tad tokiu atveju, jei klientas įsigijo nekokybišką prekę, kviečiame su pirkimo čekiu grįžti į parduotuvę, kad situaciją būtų galima kuo operatyviau išspręsti toje pat vietoje. Pirkėjus taip pat kviečiame skambinti informacine linija 8 800 200 50 (8-22 val.) arba kreiptis el. paštu klientai@maxima.lt. Pagelbėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus" - sako UAB „Maxima" atsovas.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite