Angle down Atgal

Apklausa: gyventojai mano, kad karantinas negrįžtamai pakeitė apsipirkimo įpročius

Karantinas pakoregavo su pirkinių planavimu susijusius vartotojų įpročius ir davė smarkų postūmį prekybai internetu, rodo žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ atliktas šalies gyventojų tyrimas.

„Žmonių pirkimo įpročiai pasikeitė: jie apsiperka rečiau, daugiau ir ruošiasi iš anksto. Didesnį kiekį maisto produktų ir dažniausiai su specialiai paruoštu sąrašu dabar perka moterys, šeimos su vaikais, vidutinių ir aukštesnių pajamų gyventojai, o du trečdaliai gyventojų karantino laikotarpiu perka prekes internetu“, – tyrimo rezultatus komentavo „Havas Media“ vadovas Andrius Barakūnas.

Vienas ryškiausių vartotojų elgsenos pokyčių – išankstinis pirkinių planavimas. Prieš vykdami apsipirkti į parduotuvę 83 proc. lietuvių pirkinių sąrašą dabar pasiruošia dažniau nei iki karantino. Beveik visi jie planuoja išlaikyti šį įprotį ir tą patį darys net ir pasibaigus pandemijai.

Kita ryškėjanti tendencija – apsipirkimo internetu įpročiai. Karantinas net ir prie e. pirkimo nepratusius gyventojus pastūmėjo išbandyti šį apsipirkimo būdą ir dalis išbandžiusiųjų jį ketina naudoti ir toliau.

Karantino metu prekių internetu pirko 65 proc. gyventojų. Naudodamiesi e. prekybos kanalais maisto produktus dažniau nei iki karantino pradžios pirko ketvirtadalis gyventojų, o du trečdaliai iš jų planuoja šį apsipirkimo būdą dažniau naudoti ir ateityje.

„Havas Media“ Lietuvos gyventojų apklausą internetu atliko balandžio 23-27 dienomis. Apklausoje dalyvavo trys šimtai 18-65 m. amžiaus Lietuvos miestų ir miestelių gyventojų.

ELTA

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite