Angle down Atgal

AB „Šiaulių energija“ užtikrina paslaugų kokybę ir karantino metu

Ekstremalios situacijos ir karantino metu, siekdama apsaugoti klientus ir darbuotojus nuo plintančio viruso COVID-19, AB „Šiaulių energija“ neaptarnauja klientų bendrovės vartotojų priimamajame. Tačiau pagrindinę savo veiklą ir toliau vykdo atsakingai: užtikrina patikimą ir nenutrūkstamą centralizuotos šilumos ir karšto vandens tiekimą laikotarpiu, kai asmeninei higienai skiriamas ypatingas dėmesys ir nepertraukiamas gyventojų aprūpinimas karštu vandeniu ir šiluma yra itin svarbus.

AB „Šiaulių energija“ informuoja, kad šiuo metu vartotojams jokių papildomų priemonių dėl šilumos ir karšto vandens tiekimo imtis nereikia, šių paslaugų kokybe ir toliau rūpinasi bendrovės specialistai. Paslaugų užtikrinimo skyriaus darbuotojaibei dispečerinio valdymo ir šilumos tinklų tarnybos darbuotojai operatyviai reaguoja ir vyksta pas vartotojus lokalizuoti avarijų, jei šios įvyksta. Žinoma, jie yra aprūpinti respiratoriais, vienkartinėmis pirštinėmis ir dezinfekciniu skysčiu. Nuvykę į vietą, pasiteirauja, ar ten nėra sergančių arba izoliuotų žmonių, ir tik tuomet eina vidun.

Paslaugų užtikrinimo skyriaus specialistai bendrovės prižiūrimų pastatų vartotojams padeda spręsti šilumos ir karšto vandens tiekimo sutrikimų klausimus. Jei Jūsų daugiabučio gyvenamojo namo šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas nėra AB „Šiaulių energija“, tačiau svarstote galimybę šias paslaugas patikėti mums ir norite apie jas sužinoti daugiau, maloniai prašome kreiptis į paslaugų užtikrinimo skyrių tel. (8 41) 591 243 arba el. paštu saulius.a@senergija.lt.

Bendrovės kientų aptarnavimo skyriaus specialistai laukiančius šildymo sezono pabaigos ir planuojančius senus šildymo prietaisus keisti naujais gyventojus ir toliau sėkmingai konsultuoja šiais ir kitais jiems rūpimais klausimais nuotoliniu būdu vartotojams patogiais būdais – elektroniniu paštu arba telefonu.

Daugiabučių namų renovacijos administravimo skyriaus darbuotojai dėl prasidėjusio karantino buvo priversti atšaukti iš anksto numatytus daugiabučių namų gyventojų, besiruošiančių renovacijai, susirinkimus, tačiau ir toliau operatyviai reaguoja į jau renovuotų ar dar tik planuojančių renovuoti savo daugiabučius klientų paklausimus telefonu arba el. paštu.

Bendrovės realizavimo skyriaus vadybininkės šiuo metu nepailsdamos konsultuoja gyventojus, jei jiems apmokant sąskaitas elektroninėmis priemonėmis kyla neaiškumų. Beje, jei dar nesate bendrovės el. paslaugų portalo mano.senergija.lt vartotojas, tačiau norite juo tapti ir gauti sąskaitas už paslaugas elektroniniu paštu, kaip tai padaryti skaitykite čia.

AB „Šiaulių energija“ siekia, kad centralizuotos šilumos vartotojai vienu skambučiu susisiektų su bendrovės darbuotoju, galinčiu išsamiai atsakyti į jį dominantį klausimą. Jums reikiamo kontakto pagal dažniausiai klientų užduodamus klausimus ieškokite čia.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite