Angle down Atgal

7 netikėtos priežastys, kodėl negalite numesti svorio

Daugelis tų, kurie kovoja su antsvoriu, stebisi: kodėl jie reguliariai eina į sporto salę, ištikimai vykdo visas dietologo instrukcijas, tačiau svoris vis tiek nesumažėja?

Jei tikitės numesti svorio per savaitę, o svoris jau kelis mėnesius išlieka tame pačiame lygyje, laikas ieškoti, kas yra tokio sąstingio priežastis.

Tiesą sakant, dietų ir sporto salės nepakanka. Prieš imdamiesi to, turite iš esmės peržiūrėti savo gyvenimo būdą. Iš tiesų, tai gali būti priežastis, kodėl jūs vis dar nepraradote svorio.

Čia yra 7 priežastys, kurių galbūt nežinote:

1. Didelis cukraus kiekis kraujyje.

Angliavandeniai organizme virsta gliukoze, padidėja cukraus kiekis kraujyje. Reaguodama į tai, kasa gamina insuliną, kuris perneša cukrus į ląsteles ten, kur jos turėtų būti.

Sveikam žmogui šis procesas vyksta sklandžiai ir maždaug dvi valandos po valgio cukraus lygis kraujyje normalizuojasi.

Bet kartais ląstelės pavargsta ir praranda sugebėjimą efektyviai gaminti insuliną. Tai vadinama atsparumu insulinui ir gali sukelti svorio padidėjimą ir net 2 tipo diabetą.

2. Uždegimas.

Viena iš lėtinio uždegimo pasekmių yra svorio padidėjimas, nes organizmas yra išsiblaškęs kovojant su uždegimais, o riebalų deginimui nelieka energijos.

Antsvoris yra vienas iš pagrindinių uždegimo rizikos veiksnių. Persivalgymas padidina organizmo imuninį atsaką, sukeldamas uždegimą, dėl kurio atsiranda įvairių ligų.

3. Hormoninis disbalansas.

Viena pagrindinių priežasčių, kodėl norint numesti svorio nepakanka skaičiuoti kalorijas, yra hormonai.

Endokrininės ląstelės, esančios skirtingose ​​liaukose, gamina apie 50 skirtingų hormonų, kurie vėliau patenka į kraują ir suaktyvina tikslines ląsteles.

Hormonai daro didelę įtaką svoriui, nes bazinis metabolizmas priklauso nuo jų. Tai kalorijų, kurias sudeginote kasdien, be mankštos, skaičius.

Jei per dieną prarandate per mažai kalorijų, negalite numesti svorio, net jei einate į sporto salę ir teisingai valgote.

Hormoninis disbalansas yra per daug rimta ir sudėtinga problema, kurios neišspręsite savarankiškai. Kreipkitės į specialistą ir pradėkite nuo tyrimų.

4. Hipotireozė.

Hipotireozė yra skydliaukės funkcijos sumažėjimas, pasireiškiantis tuo, kad jis negamina pakankamai hormonų.

Paradoksalu, bet skydliaukės funkcijos sumažėjimas neleidžia numesti svorio.

5. Disbakteriozė.

Žarnynas kartais vadinamas „antrosiomis mūsų kūno smegenimis“, jis turi tokį svarbų poveikį visiems organizmo procesams.

Norint palaikyti normalų svorį ir bendrą sveikatą, būtina sveika virškinimo trakto mikroflora.

Disbakteriozė yra naudingų ir kenksmingų bakterijų pusiausvyros sutrikimas žarnyne, galintis pagilinti visas aukščiau išvardytas problemas, susijusias su svorio metimu.

Norėdami užkirsti kelią disbakteriozei, turėtumėte stebėti savo mitybą, vengti gamyklinių patiekalų ir dažnai vartoti raugintą maistą (jogurtą, kefyrą, raugintus kopūstus).

6. Stresas.

Stresas yra neišvengiama problema mūsų gyvenime. Deja, tai nėra grynai psichologinis reiškinys, nes stresas turi fizinį poveikį visam kūnui.

Streso signalai sukelia kortizolio, steroidinio hormono, kuris gali padidinti cukraus kiekį kraujyje, gamybą, net jei nevalgėte nieko kenksmingo.

Tai savo ruožtu lemia kūno riebalų susidarymą, ypač pilvo srityje, nes gliukozė yra susijusi su insulinu (kūno riebalų hormonu). Dėl to jūs negalite numesti svorio.

7. Mineralinis disbalansas ar apsinuodijimas sunkiaisiais metalais.

Nors mineralai negali būti suskaidomi ir paversti energija, kaip maistinės medžiagos, yra šimtai fermentų, dalyvaujančių metabolizme.

Už kalorijų deginimą yra atsakingas metabolizmas, todėl mineralų trūkumas gali paskatinti priaugti svorio.

Apsinuodijimas sunkiaisiais metalais yra labai paplitęs šiuolaikiniame pasaulyje – toksinai į organizmą gali patekti, pavyzdžiui, iš vandentiekio.

Norėdami patikrinti mineralų ir sunkiųjų metalų kiekį organizme, galite praeiti plaukų mineralinės sudėties analizę.

Šaltinis

Zinoti.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite