Angle down Atgal

11 veiksnių, turinčių įtakos medžiagų apykaitai ir svorio metimui

Viena iš pagrindinių antsvorio ir mažo dietų efektyvumo priežasčių yra sulėtėjusi medžiagų apykaita organizme. Daugelio lieknų moterų harmonijos paslaptis yra visai ne alinantis pasninkas ar reguliarūs apsilankymai sporto salėje, o tiesiog pagreitinta medžiagų apykaita, tai padeda neturėti svorio šuolių. Daugelis tai stimuliuoja specialiai parinktu produktų kompleksu. Žinoma, sveiko gyvenimo būdo ir teisingo režimo niekas neneigia!

Pažvelkime į galimus veiksnius, kurie sulėtina medžiagų apykaitą. Iš 11 žemiau pateiktų priežasčių tikriausiai bus galima rasti užuominą, kodėl dietos neveikia ir kūnas neskuba atsisveikinti su tais papildomais kilogramais.

Lėtos medžiagų apykaitos priežastys

1. Stresas

Nervinė įtampa lėtina medžiagų apykaitos procesus. Tyrimai parodė, kad streso metu moters kūnas sudegina 100 mažiau kalorijų nei ramioje būsenoje.

2. Geležies trūkumas 

Geležis veikia kaip deguonies tiekėjas raumenims. Esant deguonies trūkumui, energijos lygis sumažėja, o kartu su juo metabolizmas sulėtėja. Nepamirškite į savo dietą įtraukti maisto produktų, kuriuose gausu geležies: grikių, ankštinių augalų, kepenėlių.

3. Daržovių ir vaisių valgymas su nitratais

Vaisiai, kurie turėtų būti naudingi organizmui, gali jam pakenkti! Stebėkite valgomų daržovių ir vaisių kokybę: chemikalai, kuriais jie dažnai apdorojami, trukdo normaliai medžiagų apykaitai.

4. Jodo trūkumas

Skydliaukė tiesiogiai veikia medžiagų apykaitą, todėl ją kartkartėmis reikia maitinti naudojant joduotą druską, taip pat valgant jūros gėrybes ir kiaušinius.

5. Per aukšta temperatūra namuose

Gydytojai jau seniai pataria vėdinti kambarį prieš miegą, o to priežastis yra ne tik bakterijų sunaikinimas. Šaltis suaktyvina poodinius riebalus, kurie yra atsakingi už kalorijų deginimą.

6. Neteisingi užkandžiai

Nuolatiniai užkandžiai su greitais angliavandeniais tik kenkia figūrai. Sausainius, bandeles, saldžius jogurtus pakeiskite riešutais. Jose esančios polinesočiosios rūgštys padeda padidinti hormonų, atsakingų už riebalų deginimą, aktyvumą.

7. Vėlyvas rytas

Ryto saulė pritaiko mūsų kūną prie teisingo tolesnio dienos ritmo. O jis savo ruožtu reguliuoja miegą, suvartojamo maisto kiekį ir išeikvotą energiją. Gerkite vitaminą D ryte, kad paspartintumėte medžiagų apykaitos procesus.

8. Prisiminkite jėgos treniruotes

Naudodami daug fizinių pratimų, padidinsite medžiagų apykaitą iki 48 valandų. Atminkite, kad kuo daugiau raumenų masės, tuo mažiau kūno riebalų.

9. Pieno produktų trūkumas racione

Pieno produktuose yra maistinių medžiagų ir rūgščių, turinčių įtakos riebalų deginimui ir naujų raumenų formavimuisi. Be to, piene yra kalcio, kuris yra labai svarbus metabolizmo reguliavimui.

10. Nepakankamai vandens

Normaliai medžiagų apykaitai paros vandens norma yra 1,5 litro per dieną. Žalioji arbata gerai degina kalorijas, o visa eilė detoksikacinių gėrimų pašalina toksinus iš organizmo.

11. Netaisyklingas valgymas

Nereguliariai valgant, jūs verčiate kūną kaupti energiją, nes jis nežino, kada ir ar visai bus kitas valgymas. Valgydami maistą kas 3-4 valandas, jūs įnešite stabilumo virškinimo sistemai ir palaikysite medžiagų apykaitą.

https://www.zinoti.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite