REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Dakaras 20192019 m. Sausio 8 d. 19:04

Lenktynininkas B. Vanagas antrąją Dakaro dieną baigė dvidešimtuke

Akmenė

Rytis Šeškaitis nuotr.

Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt


67133

3 val. 40 min. 9 sek. - tiek laiko antrajame Dakaro ralio greičio ruože antradienį užtruko „General Financing team Pitlane“ ekipažas. 324 kilometrų distancija įveikta be problemų ar didesnių paklydimų.

„Labai geras, labai techniškas greičio ruožas, savyje turintis kopų, greičio, kanjonų, akmenų, sudėtingų atkarpų, ralio keliukų truputėlį - greičio ruožas vairuotojams pasimėgauti. Širdis tikrai dainavo, aišku po daugiau kaip 300 km jau norėjosi į finišą, - šypsojosi lenktynininkas Benediktas Vanagas. - Važiavome labai atsargiai, tausojant automobilį, saugojant ratus. Neturėjome jokių bėdų, tik keletą mažų paklydimų, kurie mums galėjo kainuoti keletą minučių, bet nieko rimto“.

Preliminariai 16-ojoje vietoje finišavęs ekipažas savo pasirodymą vertino kaip dinamišką, tačiau saugų: „Šiek tiek laiko praradome dulkėse negalėdami pavyti priekyje važiuojančio Eriko van Loono tiek, kad galėtume jam signalizuoti. Taip pat pavyko aplenkti vieną iš „Peugeot“ bolidų, važiuodami paskui jį taip pat užtrukome, bet be to, jokių sudėtingų epizodų. Buvome labai atsargūs akmenuotose zonose, nes ten atrodo, kad gali lėkti, tačiau tas turbūt užtruks neilgai, tad taupydami ratus, buvome labai konservatyvūs“.

Paklaustas apie visą dieną iš stebėjimo radarų dingusio Vaidoto Žalos situaciją, B. Vanagas prisiminė, kad matė kolegas keičiančius atsarginį ratą, bet šturmanas Saulius Jurgelėnas ranka parodė, jog pagalbos jiems nereiks, tad B. Vanagas tęsė savo kelionę finišo link.

Nepaisydami labai dažnai greičio ruože kitusios dangos, „General Financing team Pitlane“ ekipažo nariai nusprendė pasirinkti konservatyvią taktiką ir padangų slėgį sureguliavo biresnei dangai, taip prarasdami galimybę didesniu tempu judėti per kietesnio grunto paviršius, tačiau toks sprendimas įpareigojo būti dar atsargesniais.

Pirmąją maratono dieną ekipažą kamavę pavarų dėžės nesklandumai po iki išnaktų užtrukusio technikų darbo taip pat panaikinti.

„Visą dieną dirbau kaip nivelyras. Vakarykščiai „Overdrive“ inžinierių komentarai privertė truputį pakeisti man įprastą pavarų jungimo metodiką ir nors tas pokytis sudaro gal 3 proc. nuo to, kas man įprasta, anot inžinierių tai labai svarbu būtent šio modelio pavarų dėžėms“, - tęsė sportininkas.

Dabar ekipažo laukia 200 km kelionė iki antrojo bivako. Dėl antradienį išskirtinai sumainytos starto tvarkos, automobilius vairuojantys ekipažai finišą pasiekė apie 10.30 val. ryte, tad po keletą valandų užtruksiančios kelionės, jie gaus progą pailsėti prieš trečiadienį laukiančius naujus iššūkius. O pastarųjų netruks: jeigu antradienį ir pirmadienį dalyviai judėjo dalinai pažįstamomis vietovėmis, tai trečiadienis juos nuves į visiškai naują Acari kopų masyvą. Kartu su nauju išbandymu lauks ir kol kas ilgiausia diena trasoje: 331 km greičio ruožų, bei 467 km bendro naudojimo keliais. Beveik 800 km kelionė užtruks visą dieną, tad norint sulaukti finišuojančių tėvynainių, panaktinėti teks.

Antrąjį etapą laimėjo prancūzas Sebastianas Loebas. Jis antrąją vietą užėmusį ispaną Nanį Romą aplenkė 8 sek. Trečiąją vietą užėmė olandas Bernhardas ten Brinke (+1.20).

Finišavus 38 iš 97 startavusių ekipažų, lietuvių Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas klasifikuojamas 23-ias (+34.56).

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA