Vėriškių vaikų dienos centro lankytojai stovyklavo pajūryje

Šiauliai
Linas Garbenis Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Ši vasara ne vienam Vėriškių vaikų dienos centro lankytojui ilgam liks atmintyje. Ketvirtus metus iš eilės Vėriškių vaikų vasaros poilsiui nelieka abejingas nuolatinis centro globėjas Slavomir Janovič, kuris negailėdamas savo laiko kasmet suburia gerų žmonių ratą, kurie remdami finansinėmis lėšomis vaikams dovanoja nepamirštamas atostogas.

Šiemet vaikai, lydimi dienos centro vadovių, visą savaitę stovyklavo pajūrio kurortiniame Šventosios miestelyje.

Visai savaitei įsikūrėme mediniuose nameliuose ir mėgavomės pušų pavėsiu bei šalia ošiančia jūra. Daugeliui vaikų tai buvo pirmas ir nepamirštamas susitikimas su banguojančia Baltijos jūra ir nepakartojamo grožio smėlio kopomis.

Pirmąją stovyklos dieną džiaugėmės ne tik jūros ir kopų malonumais, bet turėjome galimybę išklausyti naudingą paskaitą apie finansinio raštingumo svarbą, kurią vedė „Swedbank“ banko atstovas Juozas Augutis. Šis susitikimas buvo labai naudingas, kadangi visą savaitę gyvendami savarankiškai vaikai galėjo praktiškai pritaikyti gautas žinias apie finansų valdymą.

Po pietų apkeliavome ir Šventosios miestelį. Aplankėme 1982 metais kopose, ties Šventosios uosto vartais, pastatytą įspūdingą 4 metrų aukščio skulptūrinę kompoziciją „Žvejo dukros“, Šventosios Švč. Mergelės Marijos, Jūrų Žvaigždės bažnyčią, aplankėme svyruojantį, kabantį tiltą per Šventosios upę, dar vadinamą beždžionių tiltu.

Kitą dieną laukė linksmybės Šventosios kartodrome ir atrakcionų parke. Ant įspūdingų atrakcionų patirta ne tik gerų emocijų, bet prireikė ir ryžto bei drąsos.

Atostogų savaitei įsibėgėjus, besilepinant jūros ir saulės malonumais, dar laukė kelionės. Lankėmės vaizdingame Danės upės slėnyje įsikūrusiame Vinetu kaime – tai Šiaurės Amerikos indėnų kaimas, kuriame išbandėme edukacinę programą „Jaunųjų vilkų kelias“. Jį įveikę gavome indėniškus vardus, kurių reikšmė atsispindėjo ant vaikų veidų išpieštais piešiniais. Ragavome ir neapsakomai skanų indėnų patiekalą „Takos“.

Po pusdienio, praleisto indėnų kaime, vykome į pramogų kompleksą „HBH“, kuriame vyksta vaikų ir jaunimo pamėgtas televizijos projektas „Du barai“. Kavinėje „Valtynė“ vaikai ne tik mėgavosi skaniu maistu, bet ir turėjo progą susipažinti, nusifotografuoti su jau žvaigždėmis tapusiais projekto dalyviais, kurie mūsų vaikams negailėjo nei dėmesio, nei laiko.

Penktąją stovyklos dieną autobusu pasukome Klaipėdos link, į įspūdingą Dino pramogų parką, esantį Radailiuose. Parko gidės lydimi susipažinome su seniai išnykusiais žemės gyventojais dinozaurais, per edukacinį užsiėmimą „Atrask dinozaurą“ vaikai turėjo unikalią galimybę pasijusti archeologais ir prisiliesti prie archeologijos mokslo. Vaikai aplankė ir „Apverstą namą“, žiūrėjo 5D filmą, išbandė kitas parko teikiamas pramogas.

Po linksmybių Dino parke dar laukė kelionė į Klaipėdos zoologijos sodą. Jame gausu gyvūnų, kuriuos vaikai iki šiol matė tik knygose ar televizijos ekrane - tai įspūdingo grožio baltieji tigrai, pumos, kupranugariai, beždžionės, liūtai ir kt.

Savaitė, pilna įspūdžių, naujos patirties, draugų, savarankiškumo išbandymo, pralėkė kaip viena diena, kurią vaikai norėjo tęsti dar ir dar.

Paskutinės dienos vakarą palydėjome saulę, surašėme svajones, linkėjimus, norus sugrįžti prie jūros, kopose dainavome dainas ir tik vėlai naktį grįžome į namelius. Nušvitus naujai dienai pilni įspūdžių pajudėjome namų link.

Už šias nuostabias vaikų vasaros atostogas nuoširdžiai dėkojame visiems geros valios žmonėms, kurie prisidėjo prie vaikų svajonių išsipildymo.

Vėriškių vaikų dienos centro informacija