Angle down Atgal

Valdžios ir verslo lyderiai diskutavo apie Šiaurės-Vakarų Lietuvos transporto koridoriaus išvystymą

Rugpjūčio 19 d. vykusiame renginyje „Regioninė lyderystė: Šiaurės-Vakarų Lietuvos transporto koridoriaus išvystymas“ Šiaulių, Klaipėdos, Telšių ir Panevėžio regionų verslo ir valdžios lyderiai iniciavo diskusiją su ekspertais apie transporto koridoriaus esamą situaciją ir vystymo perspektyvas. Tai pirmasis tokio formato ir temos renginys.

„Šiandien susitikome analogo neturinčiame renginyje, kai bendradarbiaujant verslui ir valdžios institucijoms skatiname net kelių regionų bendrą veiklą. Transportas ir logistika yra vienas iš didžiausią pridėtinę vertę sukuriančių sektorių, todėl bendras kelių regionų bendradarbiavimas gali padėti sukurti bendrą Šiaurės-Vakarų Lietuvos transporto koridorių“, – sakė Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) viceprezidentas, LPK Regioninės politikos komiteto pirmininkas Alvydas Stulpinas.

Jam antrino ir kiti diskusijos dalyviai, pabrėžę, kad toks projektas būtinas, siekiant verslo konkurencingumo didinimo ir reikiamos infrastruktūros sukūrimo.

Pasisakiusiųjų nuomone, Šiaulių ir Panevėžio regionų infrastruktūros ir vadybinis potencialas yra ne tik didelis, bet ir labai svarbus. Šie abu regionai yra pramonės plėtojimo centrai, todėl svarbu visiškai sumažinti trukdžius prekių ir žaliavų transportavimui. Kol kas šioje grandinėje Šiauliai ir Panevėžys yra priklausomi nuo Klaipėdos.

Pabrėžtas Šiaurės-Vakarų Lietuvos transporto koridoriaus vystymo galimybės: pradedant krovinių skirstymu ir vežiojimu, baigiant žmonių keleivinio vežiojimo plėtimu, pasiekiant rajonines gyvenvietes elektriniais autobusais. Šiame koridoriuje labai svarbų strateginį vaidmenį atliks Šiaulių miestas, todėl būtina plėsti Šiaulių ir Panevėžio susisiekimą greitkeliu, kuris sujungtų Šiaulius ir Vilnių magistraliniu keliu.

Pažymėta, kad prieš kuriant logistikos koridorių labai svarbu numatyti, kur bus logistikos centras ir kas konkrečiai bus jame. Yra būtinos paskatos pritraukti logistikos centrus. Pabrėžta svarba spręsti ir reikiamų kompetencijų darbuotojų klausimus.

Taip pat pristatytos, kokios vandens transporto galimybės šiuo metu yra Lietuvoje, bei pažymėta, kad Klaipėdos uostas yra daugiausia krovinių plukdantis uostas Baltijos šalyse.

Renginyje taip pat buvo akcentuojama ir Šiaulių oro uosto perspektyva tapti jungtimi su Rygos oro uostu.

Po šio renginio planuojama ir toliau vystyti dialogą su Panevėžio, Šiaulių, Telšių ir Klaipėdos regionų merais, siekti Šiaurės-Vakarų transporto koridoriaus įgyvendinimo.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite