Šuniukas iš Lietuvos debiutavo širdį virpinančioje prancūzų režisieriaus reklamoje

Vilnius
Roxy (asmeninio archyvo nuotr.) © Alfa.lt fotomontažas
Reporteris Ugnė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Auksaspalvių retriverių veislės kalytė Roxy dūksta namuose ir, kaip juokiasi jos šeimininkė Ignė Stančikaitė, net nenujaučia, kad reklama, kurioje ji nusifilmavo, socialiniame tinkle „YouTube“ jau yra surinkusi beveik 20 mln. peržiūrų.

Režisierius Xavieras Giannoli planavo filmuoti socialinę reklamą apie šuns ir šeimininko santykius įvairiais gyvenimo etapais. Apie tai sužinojusi Ignė nusprendė dalyvauti atrankoje, nes buvo ieškoma būtent auksaspalvių retriverių veislės šuniuko – tokio, kokį augina ji.

Pirmiausia režisierius norėjo pamatyti keletą šuniuko nuotraukų, vėliau, jau atvykęs į Lietuvą, – sužinoti apie keturkojį daugiau, kokiomis sąlygomis jis augo, ar yra grynaveislis, kaip auklėtas, užduoti kitus rūpimus klausimus. „Apie auklėjimą, žinoma, sunku kalbėti, kai šuniukui dar tik du mėnesiai, bet tikrai norėjo išsamiai sužinoti apie augintinio šeimininkus ir patį augintinį“, – prisimena Ignė.

Reklama buvo filmuojama keliose vietose. Roxy šeimininkė pasakoja, kad pirmiausia vyko į filmavimus šalia Vilniuje esančio SOS vaikų kaimo, kur buvo atvykę ir kiti reklamoje nusifilmuoti užsiregistravę šuniukai, tačiau iš jų režisierius pasirinko Roxy. Vėliau reklama buvo filmuojama prie Akmenos ežero, o kitą dieną – Lentvaryje esančioje sodyboje.

Jautrioje reklamoje filmavosi ir daugiau skirtingo amžiaus auksaspalvių retriverių veislės šunų. Du jų priklauso kinologams iš Čekijos, kurie dėl reklamos atvyko į Lietuvą.

Darbas filmavimo aikštelėje nebuvo lengvas nei Roxy, nei jos šeimininkei. „Kadangi šuniukas mažas, galiu drąsiai pasakyti, kad buvo sudėtinga. Ypač scenose, kai reikėjo ramiai išstovėti ar išsėdėti. Bet viskas vyko labai sklandžiai ir pavyko netgi spontaniškų kadrų nufilmuoti“, – su šypsena prisimena šeimininkė. Pavyzdžiui, vienoje scenoje Roxy pėdos buvo išteptos dažais ir ji taip vaikščiodama visur paliko savo pėdsakus.

Šiandien Ignė matydama reklamą džiaugiasi, kad prisidėjo prie kilnios žinutės. Tiesa, neslepia, kad tai nėra vaizdo įrašas, kurį galėtų žiūrėti kasdien – istorija labai jautri. „Po kiek laiko peržiūrėjusi šį vaizdo įrašą buvau ištikta lengvo šoko, nes tokie linksmi ir smagūs filmavimai, darbas aikštelėje, o perduodama tokia graudi žinutė, įprasminanti žmogaus ir šuns gyvenimą nuo pat šuniuko pirkimo iki paskutinių momentų ligos patale. Tai tikrai privertė susimąstyti: o kaip kažkada bus su mano šuniuku?“ – emocijų neslepia mergina.

Pasak jos, gera žinoti, kad esi prisidėjęs prie žinutės, kuri skatina nepamiršti savo augintinių ir jais rūpintis netgi sunkiomis akimirkomis. Šuns šeimininkė priduria, kad ir pačiai Roxy filmavimas reklamoje buvo naudingas. Visas honoraras buvo skirtas jos reikmėms – skanėstams, dresūros pamokoms ir kitiems poreikiams patenkinti.