StockholmDiet.com – nuvylė ne rezultatai, bet konsultantų darbas. PAPILDYTA

Vilnius
Eglė Lingaitienė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Mielos skaitytojos, noriu pasidalinti savo patirtimi laikantis StockholmDiet.com pirmojo etapo dietos.

Sprendimas. Kaip ir visoms, matyt, taip ir man pradėjus domėtis mitybos klausimais, ėmė persekioti įvairių lieknėjimo produktų reklama. Viena iš jų – StockholmDiet.com. Pasidomėjau plačiau. Labai patiko 1-ojo etapo sužaidybinimo principas: nežinai ką valgysi visas 7 dienas iš anksto, rytojaus dienos meniu pasiekiamas tik nuo einamosios dienos 16 val. Man tai puikus sprendimas, nes dažniausiai nepasitikiu savo jėgomis, jei pamatau visos savaitės ryžių meniu.

Kaina. Dar vienas barjeras imantis dietos – man būna finansinė jos išraiška. StockholmDiet.com taip pat maloniai nustebino, buvau beišjungianti puslapį, bet pajudėjus kompiuterio pele link „kryžiuko“ puslapio uždarymui, gavau beveik 5 Eur nuolaidą, jei pasinaudosiu momentiniu užsakymu. Taip ir padariau, nusipirkau 7 dienų valgiaraštį už beveik 5 Eur. Po to sekė pasiūlymas iškart įsigyti antrąjį etapą, taip pat su nuolaida, už beveik 10 Eur 14 dienų. Nepasinaudojau, nes žinojau, kad vyksiu į komandiruotę ir negalėsiu nuosekliai laikytis nurodymų, dabar matau, kad be nuolaidos antrasis etapas baigus 1-ajį mano paskyroje kainuoja 14,95 Eur. Beje, pats produktų krepšelis nebrangus, daugiausiai išleidau pirmąją dieną, nes neturėjau tokių produktų kaip linų sėmenys, vanilės ekstraktas, t.t. Pirmos dienos valgių suma siekė apie 10 Eur su kitais produktais, kuriuos naudojau ir kitomis dienomis. Kas dieną pirkiniams išleisdavau ne daugiau kaip 3 Eur.

Palaikymas. Labai maloniai nustebino skambutis pirmąją dieną. Paskambino maloni moteris, kuri pasiteiravo ar tinka visi surašyti produktai, pasiūlė pakeisti, jei jų tarpe yra mano nemėgstamų, paragino kreiptis, jei kiltų klausimų.

Rezultatas. Nuoširdžiai laikiausi nurodymų, visai neskausmingai piniginei, su tikėjimu, kad prireikus sulauksiu patarimo, numečiau per 7 dienas 4 kilogramus, visiškai nejutau alkio.

Pratęsimas. Ir štai atėjo ta diena, kai prireikė patarimo, su ūpu parašiau savo paskyroje, kad antro etapo nusprendžiau nepirkti, nes ateinančią savaitę negalėsiu pati gaminti, paklausiau ar teisingas sprendimas. Atsakymas mane smarkiai drėbtelėjo prie žemės, gavau „sutujintą“ atsakymą, kad kreipčiausi tada, kai pakeisiu protą. Suprantu, kad tai tiesioginis automatinio atsakymo vertimas iš anglų kalbos "Let me know when you change your mind. Have a good day", bet kokį atsakymą pasiųsti, parinkti vis gi reikėjo. Na, geros dienos palinkėjo, tik kažin ar jau tokia gera man ji tapo.

Lūkestis. Tikėjausi konsultanto rekomendacijos – nusipirkite antrą etapą ir kol galite laikykitės, kuomet negalėsite gaminti, konsultantas sustabdys automatinį meniu įkėlimą ir patars kaip elgtis tą savaitę. Situacijai pasikeitus valgiaraštį gausite įprasta tvarka.

PAPILDYMAS. Informavus apie nepasitenkinimą atsakymu, valandos bėgyje sulaukiu, kito malonaus atsakymo su patarimais kaip elgtis komandiruotės metu. Esu labai patenkinta, nors ir reikėjo trupučio pastangų, gal tai pagelbės išvengti jums tokios situacijos.