Smiltynės perkėlos vadovo atsakas neringiškiams:„Situacija prie keltų valdoma“

Klaipėda
Reporteris Inga Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Naujienų portalas Etaplius.lt rašė apie savaitgalį prie Smiltynės perkėlos nusidriekusias kilometrines eiles ir tai, kad neringiškiai tapo turistų srautų įkaitais, kai buvo panaikinta pirmumo persikelti keltu teisė vietiniams gyventojams. Poziciją apie susidariusią situaciją išsakė ir perkėlos vadovybė.

Daugiau skaitykite: Smiltynės perkėloje – gyventojų antplūdis: norintys persikelti keltu įstringa eilėse

AB „Smiltynės perkėla“ atstovas Jevgenijus Bardauskas sako, kad savaitgalį susidariusi situacija neeilinė – esą transporto kamščiai susidarė tik dėl turistų gausos. Mat Nidoje praūžė festivalis „Benai, plaukiam į Nidą“.

„Keli tūkstančiai automobilių į Neringą suvažiuoja per dvi-tris dienas (šį savaitgalį per dvi dienas perkėlėme beveik puspenkto tūkstančio transporto priemonių), o tuomet didžioji dalis šio srauto atgal pajuda vienu metu. Tad neabejotinai, eilės formuojasi, nes į vieną keltą iš karto telpa apie 30 lengvųjų automobilių, tad nuo krantinės du keltai vienu metu gali paimti apie šešias dešimtis automobilių, t. y. beveik visus, kiek telpa Naujosios perkėlos teritorijoje. Vidutiniškai per valandą vienas keltas gali padaryti 3-4 reisus – perkelti apie šimtą automobilių, o visi apie tris šimtus“, - tikino J. Bardauskas.

AB „Smiltynės perkėla“ atstovas sako, kad keletą kilometrų nusidriekusių kamščių būtų išvengta, jei gyventojai atidžiau rinktųsi išvykos į žemyninę dalį laiką.

„Rekomendavome naudotis mūsų puslapyje esančia tiesiogine transliacija iš krantinių, kur galima stebėti situaciją prie keltų. Didžiausias automobilių srautas iš Neringos pajudėjo apie 14 val. O pikas buvo tarp 14-18 val. Skaičiuojame, kad tuomet maksimaliai kelto klientams reikėjo laukti apie dvi valandas. Vėliau eilė pradėjo mažėti ir laukimo laikas trumpėti. Keltai dirbo maksimaliu pajėgumu. Vien papildomų reisų sekmadienį atlikome per pusę šimto. Vienas iš keltų dirbo tik iš vienos pusės, t.y. jis pasikraudavo Smiltynėje, perkeldavo ir Klaipėdoje išsikrovęs iš karto grįždavo atgal į Smiltynę“, - teigė J. Bardauskas.

Gyventojų skundus, kad perkėlos darbuotojai dirba nesaugioje aplinkoje ir per dideliu krūviu Jevgenijus Bardauskas laiko iš piršto laužtais ir sako: „Mes nuolat apie tai kalbamės su darbuotojais, kad procesas vyktų kuo sklandžiau. Darbuotojai yra supažindinti su darbo saugos taisyklėmis, apmokyti. Suteiktos viso darbo priemonės – šviesą atspindinčios liemenės, racijos, kameros, todėl teiginiai, kad mūsų įmonė darbuotojus stato į pavojų, yra nepagrįsti. Taip pat norėtumėme pastebėti, kad pasitaiko atvejų, kai klientai neklauso mūsų darbuotojų nurodymų, pavyzdžiui, važiuoja per raudoną šviesoforo signalą ir pažeisdami kelių eismo taisykles sukelia grėsmę aplinkiniams.“