REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2019 m. Rugsėjo 6 d. 21:11

Širvintų vaikų dienos centro viešnagė Vokietijoje

Vilnius

Širvintų ŠirvisŠaltinis: Etaplius.lt

97976

Liepos 16 dieną Širvintų vaikų dienos centro vaikai, mamos, vadovės, savanoriai išvykome į Vokietiją, Bad Pyrmont kurortą Hamelno apylinkėse. Kelionė buvo be galo ilga, bet įdomi, vyko įvairūs konkursai, žaidimai, važiavome apie 18 valandų, bet neprailgo.

Liepos 17 dieną 7 valandą ryto atvykome į viešbutį. Buvome išvarginti ilgos kelionės, todėl labai apsidžiaugėme, kad pasiekėm tikslą, tačiau atvykome per anksti, todėl turėjome valandą palaukti, nuvažiavome pavažinėti po miestelį. Grįžę ėjome ilsėtis, vieni grožėjosi per langą matomais ypatingai gražiais vaizdais, kiti keliavo į gražiausią Bad Pyrmonto miestą, parką, kiti maudėsi baseine. Po vakarienės laukėme aktoriaus, vaidinančio Žiurkių gaudytoją, Michaelio. Jis mus nuvedė į kalvą, į Bismarko bokštą, pamatėme didžiulį bokštą! Matėme miestą nuo kalvos! Po to naktinė ekskursija po miestą, sužinojome, kad ir caras Petras I čia ilsėdavosi, gerdavo ypatingą iš čia esančių šaltinių vandenį, taip įgaudavo daug energijos. Gražiausi karalienės Luizos ir kitų didikų pastatai puošia miestą.

Liepos 18 diena. Po pusryčių iš karto išvažiavome į Bad Meinbergą, kur stovi paminklas vokiečių Pirmojo pasaulinio karo kareiviui Hermanui. Toliau vykome į Detmoldo miestą apžiūrėti pilių, paminklų, apsirūpinti suvenyrais ir dovanėlėmis namiškiams.

Vėliau lipome į aukštus tikrus akmeninius kalnus, kurie buvo be galo nuostabūs, o vaizdai tiesiog neapsakomo grožio. Grįžę turėjome kelias minutes pasiruošti vakarienei. Pavakarieniavom ir puolėm repetuoti iki sutemų. Repeticija buvo ilga, bet nenuobodi.

Liepos 19 diena. Po skanių pusryčių išvykome į Hamelno miestą. Mus pasveikino šio miesto turizmo centro vadovas ponas Harald Wagner. Į šį miestą per metus atvyksta iki 4 mln. turistų iš viso pasaulio žiūrėti jų legendinio spektaklio „Žiurkių gaudytojas“, kurį pradeda vaidinti nuo birželio iki rugsėjo, kiekvieną sekmadienį. Šį kartą ir mes buvome pakviesti jau antrą kartą vaidinti kartu.

Aktorius Michaelis, vaidinantis Žiurkių gaudytoją, mus pavedžiojo po miestą, pasakojo įdomiausias istorijas. Miestas gražus ir labai tvarkingas, labiausiai sužavėjo pastatų eksterjeras. O po to – siurprizas – dovana – 2 valandas plaukėme laivu, kuriame buvo ne tik vokiečių, bet ir kitų šalių turistų, ten mes dainavom, šokom ir mokėm aplinkinius šokti, mokytojas Arvydas su berniukais Martynu Jonu ir Alanu grojo gitaromis. Mergaitės vilkėdamos tautinius drabužius dainavo, kiti buvo tiesiog pasipuošę – taip atstovavome ne tik mūsų centrui, bet ir Lietuvai. Šoko ir čigonėlės vilkėdamos gražiausius sijonus – žiūrovai negailėjo ir joms aplodismentų. Taip pat buvo sutrumpinta vaidinimo repeticija! Vakare pasipuošėme tautiniais drabužiais ir su vadove Zina dainavome gražias dainas ir šokome pagrindinėje įspūdingoje Bad Pyrmont alėjoje! Grįžę namo pavakarieniavom ir be galo įdomi diena baigta!

Liepos 20 diena. Papusryčiavome ir turėjome laiko iki trečios valandos, vieni ėjo į baseiną, kiti ilsėjosi, vaikštinėjo po miestą. 15.00 val. vyko repeticija, o po to mergaitės bėgo ruoštis, puoštis. 17.00 val. pavakarieniavom ir išvažiavome vaidinti žiūrovams Bad Pyrmonto scenoje. Nors labai jaudinomės, bet mums pavyko! Po vaidinimo grįžome ir šokome diskotekoje! Diena baigta!

Liepos 21 diena. Papusryčiavome ir išvažiavom į Hamelno miestą, ten vaidinome be žodžių, nes tik pritarėm vokiečių aktoriams! Po vaidinimo turėjome valandėlę sau! Po vakarienės iškart į parką – ekskursija po parką su visažiniu aktoriumi Michaeliu. Visi gėrėme nepaprasto skonio vandenį iš geriausių šaltinių, įgavome energijos ir galėjome toliau grožėtis nuostabiu parku, kur daugybė palmių, kurias žiemą išveža į specialias šiltas saugyklas, nuostabiomis, niekur nematytomis gėlėmis, kitais augalais, o vaikai neatsidžiaugė sveikatingumo keliu, kur reikėjo eiti ir per mėšlą – molį. Po to į pilį, kuri taip pat sužavėjo! Gavome užduotis, kurias turėjome atlikti pasiskirstę į grupes.

Liepos 22 diena. Anksti ryte papusryčiavome ir važiavom į – Safariland Stukenbrock zoologijos sodą! Zoologijos sode buvo labai daug įvairiausių karuselių NEMOKAMAI, kas vaikus ir suaugusius labiausiai pradžiugino! Visi liko patenkinti.
Vakare, apie 21 valandą išvažiavome į gimtinę Lietuvą.