„Saulėtekio“ gimnazistų kelionė į Rygą

Šiauliai
anonymous anonymous Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Jau tapo tradicija, kad kiekvieną pavasarį  „Saulėtekio“  gimnazija įvairių konkursų ir olimpiadų laimėtojams, prizininkams bei gerai besimokantiesiems mokiniams dovanoja pažintinę išvyką.

Šiais metais lydimi keletos mokytojų šauniausieji gimnazistai keliavo į Latvijos sostinę - Rygą. Gegužės 5 d. kelionė iš Šiaulių į Rygą neprailgo – visi puikiai nusiteikę pirmiausiai atvykome į Rygos automobilių muziejų. Motors muziejaus ekspozicija pateikta tarsi pasakojimas apie vienetines transporto priemones, garsias asmenybes, žinomiausius automobilių pasaulio įvykius. Čia pristatyta visa automobilių evoliucija: nuo medinių vežimų iki mechanikos šedevrų. Muziejaus ekspozicijoje yra prabangių tarybinės vadovybės automobilių arba Kremliaus kolekcija, kuriai kol kas nėra analogų Taip pat išvydome įspūdingą specialios, krovininės ir karinės technikos kolekciją, dėmesio vertą lenktyninių ir rekordinių automobilių kolekciją.

Vėliau aplankėme 1912 m. įsteigtą  Latvijos zoologijos sodą, kuris yra įsikūręs vienoje gražiausių Rygos vietų, Kyšežero pakrantėje didžiulių pušų paunksnėje, čia vienu metu gyvena daugiau kaip 3000 gyvūnų, iš viso apie 400 įvairių rūšių. Čia apžiūrinėdami įvairius gyvūnus, būdingus mūsų kraštams (pelėdas, jaučius, mulus ir t.t.) bei egzotiškus (flamingus, kupranugarius, varles), praleidome 2,5 valandos.

Ekskursiją vainikavo pasivaikščiojimas po Rygos senamiestį. Aplankėme pagrindinius senamiesčio statinius: Juodagalvių gildijos namus, šv. Petro bažnyčią, Domo katedrą, miesto gynybinę sieną. Nuėjome į pačią siauriausią gatvelę, prie Bremeno muzikantų skulptūros sugalvojome slapčiausius norus. Senoji architektūra ir  Rygos dvasia nepaliko abejingų.

Smagiai ir turiningai praleidę penktadienio dieną, kupini įspūdžių ir su puikia nuotaika, grįžome namo.