Angle down Atgal

Rytais beveik visi tai darome: įprotis, kenkiantis mūsų emocinei sveikatai

Ką pirmiausia darote po nakties miego, kai ryte suskamba jūsų žadintuvas? Ar dar kelias minutes gulite lovoje, ar keliatės iš karto, o gal griebiate mobilųjį telefoną? Tikriausiai pastarasis variantas yra kasdienybė daugeliui iš mūsų. Pasirodo, kad tai iš tikrųjų yra labai blogas įprotis. Kodėl?

Psichologai sako, kad dėl šio įpročio savo dieną pradedate negatyviai.

Daugelis žmonių naudoja savo telefoną kaip žadintuvą, todėl logiška, kad tokiu atveju jį laikysite šalia savo lovos. O jei jau griebėte telefoną, kad išjungtumėte žadintuvą, taip pat galite perskaityti žinutes, patikrinti socialinius tinklus ar perskaityti elektroninius laiškus. Štai čia ir yra didžiausia problema.

Pasak psichologų, mūsų išmanieji telefonai sukelia daug negatyvo. Jei užuot lėtai prabudę iš karto griebiate telefoną, nedelsiant pagalvojate apie visus tą dieną laukiančius reikalus ir vos pramerkus akis išauga jūsų streso lygis.

Taip pat galite supanikuoti ar susierzinti dėl gautų žinučių ar elektroninių laiškų. Taip jūs pradedate savo dieną neigiamomis emocijomis, o tai gali turėti įtakos visai likusiai jos daliai.

Kaip atsikratyti šio neigiamo įpročio ir ryte nusiteikti pozityviai? Telefoną turėtumėte laikyti nepasiekiamoje vietoje ir pabudę atlikti šiuos veiksmus: dešimt kartų giliai įkvėpkite ir prieš išlipdami iš lovos pagalvokite apie ką nors pozityvaus. Tokia mintis kaip „šiandien aš mąstysiu teigiamai“ arba „laukiu, ką atneš nauja diena“ jau gali nuteikti teigiamai.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite