Angle down Atgal

Rajono viešojo sektoriaus įvertinimas pateko į aukščiausią kategoriją

Savivaldybėje suorganizuotas susirinkimas, kuriame pristatyti slaptojo kliento tyrimų rezultatai. Šio tyrimo esmė, kad profesionalios firmos pasitelkti žmonės apsimeta klientais ir įvairiais būdais kreipiasi į tiriamas institucijas. Tokiu būdu siekta išsiaiškinti galimas bendravimo, klientų aptarnavimo klaidas ir tobulinti Savivaldybės administracijos, įmonių ir įstaigų darbą. Toks tyrimas jau atliktas prieš porą metų, buvo įvardytos taisytinos situacijos, rezultatai aptarti.

Šiemet viešojo sektoriaus aptarnavimas (iš viso 36 objektai) tirtas gegužės – rugpjūčio mėnesiais ir kiek kitaip: ne tik lankantis, skambinant, bet ir kreipiantis elektroniniu paštu. Kaip ir po ankstesnio tyrimo, šiųmetis aptarnavimo įvertinimas pateko į geriausią kategoriją - Akmenės rajono savivaldybės bendras įvertinimas yra 90.9 procento. Įvertinimas patenka į pirmą (aukščiausią įvertinimo) kategoriją, kada reikalavimai beveik arba visiškai išpildyti. Tiesa, 2017 metais atlikto Akmenės rajono savivaldybės tyrimo rezultatas yra 1,1 procentinio punkto didesnis nei 2019 metų tyrimo. Prasčiau nei prieš dvejus metus įvertintas bendravimas telefonu. Šiemet blogiausiai įvertintas bendravimas elektroniniu paštu. Mat buvo atvejų, kai į interesanto elektroninį laišką atsakyta pavėluotai arba neatsakyta visiškai.

Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, aukščiausią įvertinimą (100 procentų) gavo šie tyrimo objektai: Akmenės ir Kruopių seniūnijos; Savivaldybės administracijos Teisės ir personalo, Tarptautinio bendradarbiavimo ir komunikacijos, Viešųjų pirkimų skyriai; UAB „Naujosios Akmenės komunalininkas“; UAB „Naujosios Akmenės autobusų parkas“; Akmenės rajono savivaldybės kultūros centras; Akmenės rajono paramos šeimai centras. Susirinkime įvardyti ir prasčiausiai įvertinti objektai, jiems pateikta rekomendacijų, kaip gerinti savo darbą bendravime su klientais.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite