REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Kultūra2020 m. Rugpjūčio 17 d. 11:04

Pirmasis spektaklis po karantino nustebino žiūrovų gausa

Šiauliai

Foto. Ievos Slonksnytės ir Augustės Tomkutės.

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


142173

Penktadienio vakarą (rugpjūčio 14 d.) Šiaulių dailės galerijoje parodytas pirmasis teatro spektaklis po karantino, kurį pristatė VšĮ „Begemotas“. Besirenkančių žmonių gausa nustebino ne tik organizatorius, bet ir Artūro Areimos teatro trupę, tikintis kamerinės „Nothing Hurts“ premjeros Šiauliuose.


Foto galerija:

5f3a386dd3929.jpg
5f3a387b0ded7.jpg
5f3a388551d48.jpg
5f3a388c6a090.jpg
5f3a38a294517.jpg
5f3a38a287756.jpg
5f3a38a325378.jpg
5f3a38bb00527.jpg
5f3a38bae5ce2.jpg
5f3a38c647b5f.jpg
5f3a38c61eeee.jpg
5f3a38e2cdaff.jpg
5f3a38f787ffa.jpg
5f3a39088ef28.jpg

Tai buvo pirmasis vieno populiariausių nepriklausomų teatrų Lietuvoje trupės viešas pasirodymas po karantino ir pirmasis viešas jaunos, beveik prieš metus susibūrusios iniciatyvinės grupės VšĮ „Begemotas“ renginys, vykdomo medijų ir performansų festivalio „Medūza“ dalis.

„Nekantriai laukėme šio vakaro. Su teatru pradėjome derybas prieš aštuonis mėnesius, spektaklis turėjo būti parodytas dar gegužę, bet pandemija sujaukė visų planus. Jaudulio buvo daug, nesitikėjome, kad bus tiek daug žiūrovų. Buvome apstulbę – vasariškai vėlų penktadienį, kai daugelis traukė prie jūros ar ežerų, jaunimas ir vyresni rinkosi žiūrėti spektaklio“, – po spektaklio kalbėjo VšĮ „Begemotas“ nariai.

Nuostaba buvo matyti ir Artūro Areimos teatro trupės akyse. Kūrybinė komanda Šiauliuose praleido dvi paras. Dieną prieš spektaklį vyko diskusija „Nepriklausomas teatras Lietuvoje: AAT atvejis“, kurį moderavo Valstybinio Šiaulių dramos teatro literatūrinės dalies vedėja Nomeda Šatkauskienė. Po spektaklio trupė išskubėjo į Vilnių.

„Tai buvo, kaip mes supratome, pirmasis „Begemoto“ viešas renginys / festivalis „Medūza“, kuris iš tikrųjų įvyko ir parodė, jog Šiauliuose vis dar esti ir gyvuoja nuostabaus, gražaus jauno žmogaus (tai nėra vien amžiuje); kad čia žmonės, net ir po kaukėmis, noriai geria kitokį kultūrinį prakaitą. Sveikinam „Begemotą“, kad nepatogiu aukštakulniu spiria vietiniam valstybiniam teatrui ir kitom miegančiom institucijom į pasturgalį. Linkim išlaikyti gerą įsibėgėjimą, atsispiriant nuo šio starto, smailinti aukštakulnius, kad spyriai būtų kuo riebesni, gilesni ir vis labiau sukrečiantys bei žadinantys šį miestą, kuris pasirodo po miegančiom kaukėm, yra tik prisnūdęs, bet pilnas gyvybės. Dėkojam Šiaulių dailės galerijai ir „Begemotui“ už galimybę sutikti tiek jaunų žmonių“, – po spektaklio savo feisbuko paskyroje paskelbė teatras.

Medijų ir performansų festivalis „Medūza“ tęsiasi ir „Begemoto“ komanda šiauliečiams dar yra paruošusi įvairių staigmenų.

Bendradarbiaudami su Jaunųjų technikų centru „Begemoto“ komanda rugpjūčio 27 d. 19.00–22.00 val. kviečia smalsuolius į „Medūza: edukacijų naktis“ veiklas, kurių metu galėsite išbandyti su medijomis susijusias edukacijas, o nuo 19.00 val. paskaitą „Algoritmas žino geriau: naujos propagandos galimybės“ skaitys Ignas Kalpoka.

Paskutinį vasaros šeštadienį rugpjūčio 29 d. 19.00–00.00 Šiaulių universiteto Bibliotekos kieme visus išjudins su „Medūza: DJ Battle“, kur dėl žiūrovų simpatijų varžysis net 8 DJ.

O jau šį savaitgalį, rugpjūčio 22–23 d., visus žodžio meistrus ir mėgėjus „Begemotas“ kviečia išgyventi naktį Fotografijos muziejuje, kur visą parą vyks pirmasis Lietuvoje literatūrinis hakatonas. Iš anksto užsiregistravę kūrėjai kurs tekstus pagal muziejaus specialistų atrinktas Šiaulių fotografijas.

Medijų ir performansų festivalio „Medūza“ veiklas iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Šiaulių miesto savivaldybė.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA