REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2019 m. Gegužės 8 d. 10:07

Pirkėja: „Įdėmiai sekite kainas „Maxima“ parduotuvėse“

Telšiai

Užfiksuotas kainų skirtumas.

Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt


82893

Populiarioje telšiškius vienijančioje feisbuko grupėje gyventoja įspėjo visus, ketinančius apsipirkti „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse – „Įdėmiai sekite kainas „Maxima“ parduotuvėse“. Moteris teigė, kad už prekę kasoje paprašyta 2 Eur daugiau, nei buvo nurodyta parduotuvės lentynoje. Dėl situacijos Etaplius.lt kreipėsi į parduotuvės atstovus.

Tapkite mūsų draugu „Facebook“ ir sekite įdomiausias Telšių naujienas!

„Šiandien „Maximoje“ Telšiuose norėjom nusipirkti šašlykų po 4,99 €, bet nuėjus į kasą, stebuklingai pasikeitė kaina į 6,99 €. Nors viską susitikrinome pagal barkodą, bandėm aiškintis su mėsos skyriaus darbuotojomis, tai atsakymai nestebina – „čia ne mano skyrius“, „aš nieko nežinau“, „gal ne tuo kodu prekę pasiėmėt“ ir pan. Tai spėjau nusipaveiksluoti kainą prieš ją išimant kažkuriai darbuotojai, kuri be žodžių išėmė ir nurūko į sandėlį. Moralas: įdėmiai sekite kainas „Maximoje“!“ – Telšių skelbimų grupėje parašė pirkėja.

be-pavadinimo.png

Incidentas dėl kainų šuolio įvyko S. Daukanto gatvėje įsikūrusioje parduotuvėje. Dėl šios nemalonios pirkėjos patirties kreipėmės į „Maxima“ atstovus.

„Maxima“ atstovės Ernestos Dapkienės komentaras:

„Apgailestaujame dėl situacijos ir klientės nuoširdžiai atsiprašome. Balandžio 16-22 d. atšaldytam, sausai marinuotam „Samsono“ sprandinės šašlykui taikėme 28 proc. nuolaidą. 800 g pakuotė šios mėsos kainavo 4,99 eurus. Įprasta kaina – 6,99 eurai. Labai gaila, tačiau, akcijai pasibaigus, mūsų darbuotojai akcinės prekės kainos į įprastą laiku nepakeitė. Situacija ir dar labiau nemaloni, nes viena žmogiškoji klaida leido šiai ir kitiems mūsų klientams suabejoti sąžiningu kainų užtikrinimu mūsų parduotuvėse.

Susiklosčiusią situaciją detaliai aptarėme su parduotuvės komanda. Tikimės ir stengsimės, jog tokie atvejai ateityje nesikartotų. Klientės dar kartą nuoširdžiai atsiprašome.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, kviečiame klientus su mumis susisiekti. Prašome skambinti nemokama informacine linija (8-22 val.) 8 800 200 50, rašyti el. paštu klientai@maxima.lt ar kreiptis į mūsų parduotuvių darbuotojus. Padėsime ir atsakysime į rūpimus klausimus.“



REDAKCIJA REKOMENDUOJA