Angle down Atgal

Paspirtukininkų kultūrą gerins komunikacijos kampanija

Skatinant elektrinių paspirtukų vairuotojus bei kitus eismo dalyvius elgtis kultūringai, Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) ketina surengti komunikacijos kampaniją ir taip didinti paspirtukų vairuotojų suvokimą, jog jie yra eismo dalyviai ir turi laikytis taisyklių.

Kartu norima ugdyti socialiai atsakingus šių transporto priemonių nuomotojus ir pardavėjus.

„Tai paskatino problema – nekultūringas paspirtukų vairuotojų elgesys. 2021 metų kovo mėnesį LTSA užsakymu „Spinter tyrimai“ atliktas sociologinis tyrimas parodė, kad nekultūringą jų vairuotojų elgesį lemia tai, kad ne visi save identifikuoja eismo dalyviais“, – teigiama komentare BNS.

Pasak administracijos, Kelių eismo taisyklėse (KET) numatyta, jog paspirtuko vairuotojas turi laikytis taisyklių, kurios taikomos dviračio vairuotojams. Tačiau el. paspirtukų vairuotojai su dviratininkais tapatinasi ne visada: kartais save laiko mopedų vairuotojais, kartais – pėsčiaisiais.

Dauguma paspirtukų vairuotojų visai nedėvi apsaugos priemonių: kai kurie nemato reikalo, kitiems nepatogu, o daliai jų – negražu ar net gėda.

„Elektrinis paspirtukas yra nauja transporto priemonė, ir kol kas nėra susiformavusios važiavimo ja kultūros. (...) Trys pagrindinės paspirtukų vairuotojų klaidos: greitas važiavimas tarp pėsčiųjų, chaotiškas manevravimas bei važiavimas ne tam skirtose vietose“, – teigia administracija. 

LTSA liepą paskelbė dviejų dalių komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą, jo bendra vertė – 120 tūkst. eurų (su PVM).

BNS

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite