Panevėžyje SEB bankas atidaro naują klientų konsultavimo centro padalinį

Panevėžys
Mariaus Morkevičiaus nuotr.
Reporteris Agnė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

SEB banko Konsultacijų centras tęsia regioninę plėtrą – rugpjūčio mėnesį Panevėžyje veiklą pradeda Konsultacijų centro padalinys. Jame dirbs dvidešimt specialistų, konsultuosiančių banko klientus telefonu, el. paštu, „Skype“ ir „Facebook“ programėlėmis. 

„Pandemija gerokai pakoregavo mūsų klientų įpročius ir banko teikiamų paslaugų procesus, tad natūralu, kad Konsultacijų centras tapo itin svarbiu banko padaliniu. Turime įdiegę patogius technologinius sprendimus, todėl daugumą finansinių klausimų klientai gali išspręsti nuotoliniu būdu – telefonu, vaizdo konsultacijų metu ar per SEB interneto banką. Mūsų statistika rodo, kad 50 proc. klientų, kurie skambina į banką ir nori registruotis į susitikimą, klausimus pavyksta išspręsti nuotoliniu būdu ir užsukti į skyrius jiems nebeprireikia, tad Konsultacijų centre dirbančių specialistų kompetencija kasdien gelbsti klientams sprendžiant neatidėliotinus finansinius reikalus. Kad galėtume dar efektyviau teikti šias paslaugas, dalį šio centro specialistų etatų perkėlėme į Panevėžį – anksčiau tokie SEB konsultacijų centrai buvo atidaryti Utenoje ir Alytuje“, – sako SEB banko Konsultacijų centro direktorius Gintaras Jonikas.

Pasak jo, toks plėtros sprendimas itin pasiteisina dėl kelių priežasčių: diversifikuojama galima rizika vienam iš darbuotojų užsikrėtus COVID-19, nes, izoliavus vieną skyrių, kituose miestuose specialistai galėtų dirbti be sutrikimų; ankstesni darbo pasiūlymai regionuose sulaukė itin didelio susidomėjimo ne tik iš Utenos ir Alytaus miesto, bet ir aplinkinių vietovių gyventojų, todėl buvo galima suburti kompetentingas komandas, kurios efektyviai konsultuoja banko klientus.

„Paskelbus atrankas į šias pozicijas Panevėžyje, sulaukėme daugiau nei 100 gyvenimo aprašymų. Prie komandos jau prisijungė 5 konsultacijų specialistai, kurie norėjo išbandyti karjerą banke, artimiausiu metu jų turėtų padaugėti iki 20“, – sako G. Jonikas.

Anot jo, tai – ne vienintelis pakeitimas gerinant klientų patirtį: SEB banko Facebook paskyroje neseniai įdiegus išmaniojo roboto funkciją, kuris bet kuriuo paros metu gali atsakyti į iškilusius klausimus, kasdien yra atsakoma daugiau nei 500 užklausų, tai reiškia – kasdien moderniu būdu padedama tiek pat klientų spręsti jų finansinius klausimus.

SEB banko Konsultacijų centro padaliniuose Vilniuje, Alytuje, Utenoje ir Panevėžyje dirba 150 specialistų.