Angle down Atgal

Niekas nesutiko komentuoti

Reta situacija žiniasklaidoje, kad kalbinti specialistai, nors, kas galėtų šimtu procentų apsiskelbti žinovu, nepanoro viešai išsakyti nuomonės. Turėjau gerų ketinimų paskelbti skaitytojams komentarų apie nuo lapkričio 4 – osios įsigaliojusį nutarimą gauti kompensaciją už įsigytą mažiau taršų automobilį. Nuo minėtos dienos priimami prašymai kompensacinėms išmokoms gauti pagal Klimato kaitos programos numatytas lėšas. Teliko galimybė išklausyti nuomones. O nuomonės dėl tūkstančio eurų kompensacijos už utilizuotą seną automobilį neigiamos.

Minėtasis nutarimas paskleidė negatyvą. Pirmiausia, ką išgirdau iš automobilius superkančių įmonių vadovų ir iš technines apžiūras atliekančio specialisto – samprotavimų, kas išloš ir „nusirašys“ ekologijai skirtus pinigus. „Koks automobilistas priduos į metalo laužą mašiną, kuri verta daugiau kaip tūkstantį eurų? Gaus mažiau, nei gautų pardavęs kitam. Pirmiausia nutarimo kūrėjams reikėjo apsilankyti laužynuose, būtų pamatę, kokius siaubūnus automobilius lietuviai atveža parduoti ir dar gailisi jų, lyg mirusių artimųjų. Už vis dar judantį, TA taloną turintį automobilį žmogus tikisi gauti daugiau nei tūkstantį,“- sakė senų automobilių supirkėjas. Nenorėję situacijos komentuoti, tačiau žodžio kišenėje neieškantis automechanikas pajuokavo, kad taršiausi yra aukščiausios valdžios automobiliai, nors ir nauji. Jie galingi ir teršia. Valdžiai reiktų persėsti į elektra varomus mažylius. Deja, šie per daug brangūs. Sakyta, kad mažiau taršūs benzinu, dujomis ar hibridiniai automobiliai nėra pigūs, jei vis dar važiuoja. Jie mažo galingumo, o tokie tautiečiams nepatinka, yra nepatogūs, jei su savimi reikia vežiotis pusę gyvenimo.

Daugiau Roma Jonikienė trečiadienio, lapkričio 13 d., Vienybėje.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite