REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2019 m. Balandžio 12 d. 13:39

Nestandartiniai projektai – „GT Transport“ kasdienybė

Klaipėda

Laura ir Tomas Latakai teigia, jog dirbant kartu būna visko, tačiau niekas nepaneigs, kad tai patogu: juk net per pietus galima aptarti verslo reikalus.

Reporteris Gargždų BangaŠaltinis: Etaplius.lt


79643

Gargžduose įsikūrusios bendrovės „GT Transport“ direktorius Tomas Latakas ir jo žmona Laura su šypsena prisimena, kaip jie ruošė pirmuosius dokumentus – popierius siuvo net naktį – norėdami dalyvauti viešųjų pirkimų konkurse. Dabar jų bendrovėje dirba apie 30 darbuotojų, o atliekamų darbų spektras toks pat platus kaip ir pavasario spalvų paletė. Užsiima tiek elementariu žolės pjovimu, tiek sudėtingų komunikacijų tiesimu, nestandartinių gelžbetonio gaminių gamyba.

Paveldėjo iš tėčio

„Viskas prasidėjo nuo to, kad dar 1989 m. mano tėtis Danielius Latakas pradėjo gręžti šachtinius šulinius. Tuo metu tai buvo labai paklausus dalykas. Jo įmonė „Šulinys“ iki šiol tebeegzistuoja. Aš mokiausi universitete ir po paskaitų taip pat darbuodavausi“, – prisiminė T. Latakas.

Verslininko gyslelę jis paveldėjo, tad jau 2007 m. pats atidarė individualią įmonę. „Pradėjome nuo statybų, komunikacijų tiesimo, pamatų įrengimo. Atlikome įvairius lauko statybos darbus. 2012 m. jau vilkikais veždavome ir krovinius. Tekdavo važiuoti po Lietuvą, Europą, Rusiją. Dėl to 2012 m. gimė mūsų UAB „GT Transport“. Vėliau atkreipėme dėmesį į Klaipėdos rajono ir kitų savivaldybių tinklalapiuose skelbiamus viešųjų pirkimų konkursus. Nusprendėme dalyvauti. Pirmiausia laimėjome žolės pjovimo darbus, kuriuos atlikome visame Klaipėdos rajone. Taip pat rūpinomės ir avarinių medžių pašalinimu, medžių vainikų formavimu, krūmų kirtimu. Šias paslaugas Klaipėdos rajone teikiame jau daug metų“, – džiaugiasi bendrovės direktorius T. Latakas. Anot jo, per šį laiką pavyko pelnyti ir rajono seniūnijų seniūnų pasitikėjimą: jie džiaugiasi, kad „GT Transport“ darbus atlieka operatyviai ir kokybiškai. „Iš pradžių medžių genėjimas Klaipėdos rajone buvo labai apleista sritis. Tačiau mes turime savo aukštalipius, reikalingą įrangą ir dirbame atsakingai. Tai ypač svarbu dirbant kapinių teritorijose. Laimei, iki šiol jokių nusiskundimų nesulaukėme, nesame padarę žalos paminklams ir pan.“, – užtikrino L. Latakienė.

Atiduoda duoklę miestui

„GT Transport“ turi ir pavojingų atliekų surinkimo licenciją. Visose seniūnijose surenka bešeimininkes atliekas. Taip pat užsiima žaliųjų atliekų ir sąšlavų išvežimu. „Kiekvienais metais prisidedame ir prie tradicinės švaros akcijos „Darom“. Tai mūsų indėlis, kad rajone būtų jauku ir gera gyventi. Juk patys esame gargždiškiai“, – kalbėjo verslūs sutuoktiniai. Jie džiaugiasi, kad būtent jų bendrovei buvo patikėta Gargžduose pastatyti ir atokvėpio suoliukus.

Statybos darbai, inžinerinių komunikacijų tiesimas, lietaus drenažai, lietaus pralaidų remontas, kelių tiesimas, dangos atkūrimo darbai – taip pat bendrovės atliekamų darbų sąraše. „Turime universalius darbuotojus, todėl mūsų veiklos spektras labai platus. Kitaip ir negalėtų būti. Jei apsiribosi tik žolės pjovimu, genėjimu, ką veiksi žiemą? Dirbame tiek su valstybiniu sektoriumi, tiek su privačiu. Bendradarbiaujame su „Klaipėdos vandenimis“, biokuro gamykla UAB „Mesilla“, Norvegijos naftos ir dujų technologijų gigante „CSUB“ ir t. t.“, – vardijo Gargžduose įsikūrę verslininkai.

Gelžbetonio balastai – prie Anglijos krantų

Nestandartiniai projektai – „GT Transport“ įprastas dalykas. T. Latakas pasakojo, jog gamina įvairius gelžbetonio gaminius. Pavyzdžiui, minėtos bendrovės „CSUB“ užsakymu reikėjo pagaminti betono balastus, kurie dabar yra sumontuoti prie Anglijos krantų, jūroje 600 m gylyje. „Tai buvo nestandartinis, didelis projektas, reikėjo pagaminti 18 skirtingų konfigūracijų gaminių, kurie būtų labai tikslių matmenų, formų. Šie balastai buvo reikalingi uždengti naftos platformoms, kurias ateityje galbūt dar bus norima atidengti. Mūsų pagamintų gelžbetonio balastų kokybę atvyko tikrinti norvegai. Jie liko sužavėti. Viskas turėjo būti pagaminta laiku ir tiksliai. Balastai buvo išgabenti laivu, viena diena jo prastovos – 10 000 Eur. Dėl to reikėjo demonstruoti aukščiausią profesionalumo lygį“, – prisiminė pašnekovai.

Anot jų, būta dar daug įdomių projektų. Pavyzdžiui, Vilniaus pašto skyriuje prie oro uosto įrengti siuntų padavimo konvejerį. Tiek Tomas, tiek Laura džiaugiasi, kad įgyvendinti netradicinius sprendimus jiems padeda suburtas profesionalų kolektyvas. Didžiulis indėlis – inžinieriaus-konstruktoriaus Rimo Jucevičiaus, kuris jau seniai dirba bendrovėje. „Ir dabar priimame kvalifikuotus statybininkus. Tačiau tenka pripažinti, kad gerą darbuotoją rasti sunku. Daug kas nori solidaus atlyginimo, o reikalingos kvalifikacijos neturi“, – apgailestavo sutuoktiniai. Pati Laura bendrovėje dirba buhaltere, tvarko darbo saugos, personalo reikalus. „Verslininkas mūsų šeimoje yra Tomas. Aš tik patarėja, papildomos darbo rankos“, – šypsodamasi užsiminė ji. Tiek „GT Transport“ administracinės patalpos, tiek gamybos cechas įsikūrę Gargždų pramonės rajone.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA