Naujienlaiškiai – vienas efektyviausių būdų padidinti pardavimus karantino metu

Vilnius
Asociatyvi Pexels.com nuotr.
Reporteris Brigita Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Visą pasaulį užklupęs koronavirusas pakeitė ir internetine prekyba užsiimančių verslininkų kasdienybę. Karantino metu žmonės nesilanko fizinėse parduotuvėse, todėl įmonių savininkai priversti ieškoti kitų kanalų, kaip komunikuoti su klientais ir perduoti jiems aktualią informaciją apie savo verslą. Svarbų vaidmenį čia atlieka elektroninio pašto rinkodara (angl. email marketing), kuri pastaruoju metu tampa vis populiaresnė.

Naujienlaiškiai: kodėl verta juos siųsti

Įmonės, vystančios elektroninę prekybą, nuolat ieško įvairių būdų, padėsiančių pagerinti pardavimų rodikliusir puoselėti santykius su jau esamais klientais. Vienas jų – naujienlaiškių siuntimas. Tai jums suteiks galimybę palaikyti bendravimą su pirkėjais ir paskatinti šiuos domėtis jumis bei jūsų teikiamomis prekėmis ar paslaugomis. Pasak rinkodaros specialistų, dauguma vartotojų nėra linkę skaityti naujienlaiškių, tačiau jie gali tapti ir mėgstamiausiu jų turiniu, jei tik elektroninių parduotuvių ar įmonių savininkai jį pateiks originaliai ir sumaniai.

Naujienlaiškiai – taip pat veiksmingas įrankis norint sužinoti pirkėjų poreikius ir per trumpą laiką šiems perduoti svarbią informaciją apie jiems aktualius dalykus. Pasitelkdami naujienlaiškius, verslininkai gali pasiekti daugybę el. pašto vartotojų ir savo produkcija sudominti tikslinę auditoriją. Maža to, naujienlaiškiai nereikalauja didelių išlaidų, todėl prekybininkams juos siųsti naudinga. Tai, ko gero, viena pigiausių ir mažiausiai laiko sąnaudų reikalaujanti priemonė, siekiant didinti savo įmonės ar prekės ženklo žinomumą internete.

Ką daryti, kad pardavimų rodikliai atitiktų jūsų lūkesčius

Naujienlaiškiai – viena efektyviausių rinkodaros priemonių. Todėl norėdami, kad klientai lauktų jūsų laiškų, juos perskaitytų ir atsidarytų naujienlaiškį, pagalbos kreipkitės į internetinės rinkodaros profesionalus. Štai vivasend.lt, jau keletą metų sėkmingai vystančios naujienlaiškių siuntimo įrankį, pateikia svarbiausią informaciją, kaip naujienlaiškių siuntimo programa gali padėti pagerinti jūsų verslo pardavimų rodiklius.

Anot vivasend.lt direktoriaus Nerijaus Dulinsko, galima įvardyti ne vieną priežastį, naujienlaiškių siuntimas gali būti naudinga jūsų verslui. Pasak eksperto, pirmiausia, tai puiki priemonė norint plėsti pirkėjų ratą ar geriau pažinti jau turimus klientus. Pasitelkę naujienlaiškių prenumeratos formą, gebėsite greitai surinkti jums aktualius duomenis apie savo vartotojus ir lengviau valdyti klientų srautą. Žinodami savo pirkėjų amžių, lytį ar pirkimo įpročius, jiems galėsite siųsti aktualius bei jų interesus atitinkančius laiškus ir taip palaikyti ryšį su įvairiomis klientų grupėmis.

Naujienlaiškiai - internetinės prekybos ramstis

Naujienlaiškių siuntimo programa itin veiksminga vystant prekybą internete. Pasinaudoję e. parduotuvių (angl. e-shop) įskiepiais (angl. plugins) vos keliais pelės spustelėjimais sujungsite ją su naujienlaiškių įrankiu. Sujungę e-shopą su įrankiu, galėsite lengvai įtraukti į laišką perkamus produktus, paslaugas ar tiesiogines nuorodas į apmokėjimą. Taip pat tai padės kuriant naujas rinkodaros kampanijas bei siunčiant įdomius pasiūlymus gimtadienio ar kita svarbia proga. Naujienlaiškių platforma naudinga, siekiant sužinoti, kodėl vieni laiškai didina pardavimus, o kiti tiesiog lieka nepastebėti. Ją pasitelkę, gausite visą reikiamą informaciją apie tai, ar adresatas gavo jūsų laišką, ar jį perskaitė, o gal ištrynė pažymėjęs kaip nepageidaujamą. Be to, šis įrankis užtikrins, kad jūsų naujienlaiškis nenukeliautų į SPAMą, ir per kiek įmanoma trumpesnį laiką jūsų klientus pasiektų net ir daug vietos užimantis PDF failas.

Vivasend.lt naujienlaiškių siuntimo įrankio vystytojas N. Dulinskas teigia: ,,Esame parengę nemokamus, puikiai atrodančius ir mobiliesiems įrenginiams pritaikytus naujienlaiškių šablonus. Jais pasinaudoję, galėsite būti tikri, kad klientai jūsų reklamą ne tik pastebės, bet ir perskaitys. Naudodamiesi mūsų paruoštomis automatinių laiškų formomis, pirkėjams per kelias sekundes priminsite apie nebaigtą pirkinių krepšelį, informuosite apie sėkmingą registraciją ir pan. Tai irgi padės padidinti pardavimų rodiklius.“ Tad, jei norite, kad jūsų naujienlaiškių kampanija būtų sėkminga, pasinaudokite šios srities profesionalų patarimais. Tai jums leis džiaugtis išaugusiais pardavimų skaičiais, o elektroninių laiškų siuntimas taps malonia veikla.

Taigi, jei ieškote veiksmingos priemonės, kuri jūsų verslui padėtų sugeneruoti daugiau pardavimų, imkitės naujienlaiškių kampanijos. Tai gana pigus, bet efektyvus būdas pelnyti klientų lojalumą, palaikyti su jais kontaktus ir paskatinti juos dar ne kartą sugrįžti į jūsų svetainę ar elektroninę parduotuvę.


 


 


 

Remiamas turinys