REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Lapkričio 17 d. 09:24

„Utenos trikotažas“ atsisako mados ženklo „About“ parduotuvių

Utena

BNS/Fotobanko nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: ELTA


283746

AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Verslo žinios“.

SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė Nomeda Kaučikienė leidiniui dar sakė, kad jų parduotuvių tinklo mažėjimas susijęs su strateginiais sprendimais, kurie lėmė esminius bendrovės vystomo prekių ženklo „Utenos“ pokyčius.

2020 m. Lietuvoje dar veikė 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma buvo valdomos franšizės pagrindu. Šiuo metu „Utenos trikotažas“ vysto elektroninę parduotuvę ir valdo 4 fizinius prekybos taškus.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA