REDAKCIJA REKOMENDUOJA

Nuotrauka iš asmeninio albumo

Loreta AkelienėŠaltinis: Etaplius.lt

61468

Lapkričio viduryje Padovinio pagrindinės mokyklos 5–10 klasių mokiniai ir mokytojai lankėsi pažintinėje kelionėje Vilniuje.

Pirmas kelionės objektas buvo aukščiausias mūsų šalies statinys – Televizijos bokštas. Čia iš pradžių susipažinome su Sausio 13-osios gynėjams skirtu memorialu, kuris priminė apie tragiškus 1991 metų įvykius. Po to pakilome į 165 m aukštyje esančią apžvalgos aikštelę „Paukščių takas“, iš kurios kaip ant delno atsivėrė Vilniaus panorama. Smagu buvo jos fone darytis asmenukes. Lėtai besisukant apžvalgos ratui norėjosi į sostinę žvelgti ir žvelgti, bet turėjome leistis žemyn, nes mūsų laukė ekskursija po Nacionalinę M. Mažvydo biblioteką.

Čia lydimi vietinių vadovų susipažinome su didžiausia Lietuvos biblioteka, jos turtais ir galimybėmis. Smagu buvo pamatyti neseniai atnaujintas erdves, sužinoti daug įdomių dalykų apie šią biblioteką. Netikėta tai, kad bibliotekoje yra ir patalpos laisvalaikiui: čia galima groti muzikos instrumentais, konstruoti, piešti…

Pėsčiomis perėję pagrindine miesto gatve – Gedimino prospektu, aplankę Katedrą, nuvykome į Antakalnio kapines. Čia palaidota daug garsių ir šaliai nusipelniusių asmenybių. Iš pradžių pagerbėme Sausio 13-osios aukų atminimą, po to suradome prezidento A. Brazausko, neseniai perlaidoto partizanų vado A. Ramanausko-Vanago kapus. Menininkų kalnelyje matėme daugelio garsių mūsų menininkų amžinojo poilsio vietas. Man įsiminė J. Marcinkevičius, V. Šapranauskas, P. Širvys ir ką tik palaidotas A. Storpirštis…

Namo grįžome kupini gerų kelionės įspūdžių.