Angle down Atgal

„Metų darbovietės“ titulą pelniusi „Cramo“: apie darbo kultūros puoselėjimą, nuosavą sporto klubą ir požiūrį į komandą

Viena pirmaujančių Europos įrangos ir modulinių patalpų nuomos paslaugų teikimo bendrovė – „Cramo“ – „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose 2019” pelnė „Metų darbovietės“ titulą. Jų sėkmę lėmė ne tik pozityvaus įvaizdžio kūrimas, bet ir pastangos, skatinant darbuotojų tobulėjimą.

Įvertinti tarp geriausiųjų

Sausio 30 d. Socialinės apsaugos ir darbo ministerija iškilminguose „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose” (NAVA), vykusiuose Valdovų rūmuose, renginio metu pagerbė įmones, kurios 2019 m. labiausiai prisidėjo prie socialinės atsakomybės principų taikymo ir puoselėjimo savo veiklose. NAVA iniciatyva siekiama didinti žinomumą apie įmonių socialinės atsakomybės naudą verslui, mūsų šaliai ir kiekvienam žmogui.

„Šiame gyvenime viskas yra susiję. Rūpinimasis aplinka, bendruomenėmis ir darbuotojais prisideda prie valstybės, kurioje gera gyventi visiems, kūrimo. Tai taip pat vertinga pačioms įmonėms, nes pas atsakingą darbdavį nori dirbti kvalifikuoti ir atsidavę darbuotojai, gera informacija apie įmonę sklinda iš lūpų į lūpas. Iš esmės taip kuriama jos reputacija, ir geriausiai tai veikia, kai socialiai atsakingas elgesys yra savanoriškas ir pagrįstas vertybėmis“, – kalbėjo pagrindinį apdovanojimą įteikęs socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis.

Šiemet visos įmonės varžėsi keturiose nominacijose: „Metų darbovietė“, „Metų bendruomeniškiausia įmonė“, „Aplinkai draugiškiausia įmonė“, „Šeimai palankiausia darbovietė“. „Metų darbovietės“ apdovanojimą vidutinių įmonių kategorijoje pelnė technikos nuomos paslaugas teikianti „Cramo“ – už visapusiškos darbo kultūros puoselėjimą ir darbuotojų tobulėjimo skatinimą.

Ši nominacija, kaip ir pats laimėjimas, anot įmonės generalinio direktoriaus Dariaus Norkaus, yra ne tik puikus įvertinimas, bet ir įrodymas, jog darbo kultūra išgyvena renesansą pagaliau vertybiniai ir žmogiškieji kriterijai užima ne mažiau svarbią vietą nei finansinė nauda.

Norintiems tobulėti – atskiri mokymų ir sporto centrai

„Cramo“ visoje Lietuvoje turi beveik 100 darbuotojų, todėl pirmiausiai, pasak D. Norkaus, siekia, jog teikiamos privilegijos atlieptų skirtingus darbuotojų poreikius. Esminė įmonės vertybė – dialogo vystymas ir darbuotojų augimo galimybių užtikrinimas.

„Orientuojamės į savo žmonių tobulėjimą, jų kompetencijų auginimą, įgūdžių tobulinimą. Pernai pradėjome trejų metų trukmės darbuotojų mokymosi projektą, kurį pavadinome „Cramo Akademija“. Projekte gali dalyvauti visi darbuotojai, norintys įgyti specializuotų žinių bei įgūdžių, tiesiogiai ir netiesiogiai  susijusių su jų atliekamomis darbinėmis funkcijomis, pavyzdžiui, mokytis mikro- ir makro-ekonomikos, verslo etikos, vadybos ir kitų mokslo krypčių“, – pasakoja D. Norkus.

Ypatingą dėmesį įmonė skiria ir darbuotojų sveikatai, čia dirbantiems suteikdama papildomą sveikatos draudimą. Be to, Vilniuje, šalia pagrindinio administracijos pastato veikia ir nuosavas „Cramo“ sporto klubas, kur kiekvienas skatinamas gerinti savo fizinę būklę.

„Esu įsitikinęs, jog aktyvi ir pastovi sportinė veikla prisideda ne tik prie fizinės sveikatos, bet ir prie emocinės būklės gerinimo. Darbuotojai sportuoja praktiškai neišeidami iš darbo vietos, todėl drauge taupo ir sau brangų laiką. Mūsų komanda netruko pamėgti šią privilegiją, džiaugiamės puikiu grįžtamuoju ryšiu“, – teigia vadovas.

Ieško darbuotojus motyvuojančių naudų

Be pagrindinių socialinės atsakomybės principais besiremiančių valdymo standartų, „Cramo“ taip pat vadovaujasi papildomomis programomis, užtikrinančiomis darbuotojų socialinę gerovę. Čia dirbantieji patys gali pasirinkti norimą darbo grafiką, priklausomai nuo atliekamų pareigų sudaromos galimybės dirbti nuotoliniu būdu. Taip pat įmonė vadovaujasi papildomos finansinės pagalbos politika: tam tikrais atvejais – mirus artimajam, darbuotojui, gimus atžaloms – skiriama išmoka.

„Esame atvira kompanija – nuolatos stebime darbuotojų pasitenkinimą, puoselėjame stiprią vidinę komunikaciją, dalinamės įmonės rezultatais, planais, idėjomis. Visi darbuotojai gali ir yra skatinami reikšti savo nuomonę ar siūlymus“, – sako įmonės vadovas.

Pasak jo, šiuolaikiniai darbdaviai privalo puoselėti bei vertinti darbuotojų lojalumą, o tam būtinas atitinkamas požiūris į žmogų kaip į specialistą ir į žmogų kaip asmenybę. Šiuo tikslu įmonė vadovaujasi priemone „Cramo Dialogue“, padedančia nustatyti asmeninio tobulėjimo tikslus, pasirinkti veiklos prioritetus ir planuoti tolesnius žingsnius.

„Skirdami laiko darbuotojų poreikių ir siekių nustatymui, ne tik juos išsiaiškiname, bet ir darome viską, jog jų asmeniniai tikslai būtų realiai pasiekti, o darbe visi jaustųsi gerai ir saugiai. Manau, tai kiekvieno atsakingo verslo pareiga“, – sako D. Norkus.

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite