REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2018 m. Gegužės 17 d. 08:26

Mes norime tapti savo miesto kūrėjais

Marijampolė

Loreta AkelienėŠaltinis: Etaplius.lt


38043

Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos 9 klasės mokiniai įsijungė į Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centro jau kelerius metus inicijuojamą visuotinę atvirų durų dieną tėvų darbovietėse „Šok į tėvų klumpes“. Mūsų klasė prisijungė prie iniciatyvos ir į mokinių profesinį veiklinimą įtraukė klasės draugų artimuosius. Mes apsilankėme Marijampolės savivaldybės administracijoje, kurioje dirba Kasparo Stanulio mama Ramunė Stanulienė.


Foto galerija:

1.jpg
2.jpg

Jau prie durų mus pasitiko Marijampolės savivaldybės Viešųjų ryšių tarnybos vyriausioji specialistė Danguolė Micutienė. Daugelis mūsų savivaldybėje lankėmės pirmą kartą, todėl pažintis su Savivaldybės tarybos, administracijos struktūra ir veikla buvo naujiena. Aplankėme ir kai kuriuos administracijos skyrius, mero kabinetą. Labai maloniai mus priėmė ir bendravo mero pavaduotojas Povilas Isoda. Jis teigė: „Labai svarbu jaunimui nuo pat mokyklos laikų būti aktyviam, išbandyti naujas veiklas, darbą įvairiose organizacijose. Tik daugybę užsiėmimų išbandę ir patirtį sukaupę jaunuoliai gali sėkmingai siekti karjeros politikos ir kitose srityse, būti aktyvūs savo miesto bendruomenės nariai.“

Mero pavaduotojas P. Isoda mus skatino mokytis, būti aktyvius, dalyvauti įvairiose veiklose, eiti savanoriauti. Jis pasakojo, kaip pats pradėjo savo karjerą, teigė, jog per vėlai ėmėsi aktyvios veiklos, bet sakė, kad geriau vėliau nei niekada. Mero pavaduotojas mums padovanojo ženkliukus „Marijampolė kultūros sostinė“. Nesvarbu, jei kas ir lankėsi savivaldybėje jau antrą ar trečią kartą, bet vis tiek sužinojo daug naujų dalykų. Mes, Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos devintokai, buvome įkvėpti tapti savo miesto herojais.

Brigita STANKEVIČIŪTĖ,

Asta VARŽUKAITĖ

Rimanto Stankevičiaus pagrindinės mokyklos 9 klasės mokinės

Nuotraukos iš mokyklos archyvo



REDAKCIJA REKOMENDUOJA