REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Įvairenybės2021 m. Kovo 20 d. 19:05

Lietuvos gyventojų tyrimas apie COVID-19 socialinių reklamų poveikį elgesiui

Vilnius

Ieva VinickytėŠaltinis: Etaplius.lt


168914

Būnant namuose visi kur dažniau viešojoje erdvėje pastebime įvairiausias reklamas. COVID-19 viruso pandemija reklamų rinką papildė nauja rūšimi – socialinėmis reklamomis. Jos ragina atsakingai laikytis karantino taisyklių, likti namuose, tinkamai dėvėti kaukę. Nors vieną tokio pobūdžio reklamą yra matęs turbūt kiekvienas. 

Vytauto Didžiojo universiteto viešosios komunikacijos 4 kurso studentė Ieva Vinickytė šiuo metu rengia bakalauro darbą, kurio tema ,,Emocinio turinio reklamų poveikio vartotojų elgsenai vertinimas: COVID-19 socialinių reklamų atvejis‘‘. Šiuo darbu tiria emocinio turinio COVID-19 socialines reklamas ir nori išsiaiškinti, kokį emocinį turinį reklamose pastebi vartotojai, kaip emocijos daro įtaką vartotojui elgsenai.

Atliekamas tyrimas liečia visus Lietuvos gyventojus. Todėl visi, kurie yra matę bent vieną reklamą susijusią su koronavirusu, kviečiami nelikti abejingais ir skirti porą minučių užpildyti trumpą ir paprastą apklausą. Laukiamos įvairaus amžiaus, išsilavinimo, iš įvairių Lietuvos vietų žmonių nuomonės tyrimo tema. Ypač reikalingi vyrų bei gyvenančių mažesniuose Lietuvos miesteliuose ar kaimuose atsakymai. Juk Etaplius bendruomenė vienija labai skirtingus žmones.

Apklausa neilga, o klausimai paprasti ir įveikiami visiems. Pildydami galėsite atsikvėpti nuo rutininių darbų ir bent porai minučių paįvairinti savo karantininę kasdienybę.

Ši anketa yra anonimiška, surinkti duomenys bus nagrinėjami apibendrintai. Svarbus savanoriškas dalyvavimas vykdomame tyrime ir nuoširdūs atsakymai. 

Apklausą galite rasti paspaudę šią nuorodą: https://apklausa.lt/f/apklausa-apie-covid-19-socialines-reklamas-9d48mxn.fullpage



REDAKCIJA REKOMENDUOJA