Lazdijietis R. Zdanavičius – tarptautinio žuvienės virimo čempionato nugalėtojas

Alytus
R. Zdanavičius apdovanotas ir specialiu žiedu.
Kestutis Matulevicius Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Mūsų rajono atstovai moka išvirti skaniausią žuvienę. Tai paaiškėjo savaitgalį Šilutėje vykusiame tarptautiniame žuvienės virimo čempionate.

Komanda ,,Dzūkų jūros piratai’’, autoritetinkos komisijos vertinimu, išvirė skaniausią žuvienę, o absoliučioje įskaitoje geriausiu virėju pripažintas ir čempionu tapo šios komandos virėjas Ramūnas Zdanavičius. Lazdijų komandai vadovavęs Lazdijų turizmo informacinio centro vadybininkas buvo apdovanotas specialiu žiedu ir kitomis dovanomis.

Čempionate žuvienę bei žuvų sriubą virė 55 komandos iš Estijos, Rusijos, Turkijos bei Lietuvos. Lazdijiečiai žuvienės virimo čempionate dalyvavo 10 kartą, o R. Zdanavičius – trečią.

„Mūsų komanda žuvienę turėjo išvirti per dvi valandas. Pasirinkome Baltijos šalių receptą. Buvome tinkamai pasiruošę, todėl veikėme sklandžiai, suspėjome išvirti laiku. Baltą žuvienę virėme iš lynų, karšių, lydekų ir ešerių, dėjome į ją druskos, pipirų, petražolių bei pagardinome grietine. Džiaugiamės, kad komisija skyrė daugiausia balų. Mėgstu virti žuvienę, man toks užsiėmimas tapo hobiu. Kadangi tapau čempionu, tai kitame čempionate jau negalėsiu dalyvauti, o būsiu žuvienės vertinimo komisijos nariu”, – sakė R. Zdanavičius.

Už Lazdijų komandos rėmimą čempionas dėkojo lazdijiečiui Gintautui Truskai, verslininkui Egidijui Jurkevičiui, rajono savivaldybei, Lietuvos medžiotojų ir žvejų draugijos Lazdijų skyriui.