„L'Oreal“ savo gaminių pavadinimuose atsisakys tokių žodžių kaip „odos šviesinimas“

Pasaulis
Pixabay.com nuotr.
Budintis Budėtojas Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Prancūzijos kosmetikos milžinė „L'Oreal“ šeštadienį paskelbė pašalinanti iš savo produktų pavadinimų tokius žodžius kaip „odos šviesinimas“, reaguodama į pasaulinę antirasistinių protestų bangą.

„L'Oreal“ grupė nusprendė pašalinti tokius žodžius „balta / balinantys“ ir „šviesi / šviesinantys“ iš visų savo odos priežiūros gaminių“, – sakoma bendrovės pranešime.

O ketvirtadienį vartojimo prekių milžinės „Unilever“ padaliniai Indijoje ir Bangladeše dėl tos pačios nusprendė pervadinti odos šviesinimui skirtą kremą „Fair & Lovely“.

Anglų ir olandų įmonė „Unilever“, kuri, kaip pranešama, praėjusiais metais gavo maždaug 500 mln. JAV dolerių pajamų iš minėto produkto pardavimo Indijoje, pareiškė, kad nustos vartoti žodį „šviesi“ pavadinime, nes prekių ženklo valdytoja laikosi nuomonės, kad „visi odos atspalviai yra gražūs“.

Kelios bendrovės, įskaitant „L'Oreal“, pastaruoju metu sulaukė kritikos dėl odos šviesinimui skirtų gaminių, kai kilo judėjimas „Juodųjų gyvybės svarbios („Black Lives Matter“) po praėjusią mėnesį JAV įvykusios afroamerikiečio George'o Floydo (Džordžo Floido) žūties suėmimo metu.

„Johnson & Johnson“ praėjusią savaitę pranešė, kad nustos prekiauti kai kuriais „Neutrogena“ ir „Clean & Clear“ produktais Azijoje ir Viduriniuose Rytuose, skirtais šviesinti tamsias odos dėmes.

Kelios amerikiečių bendrovės teigė ketinančios pakoreguoti savo gaminių logotipus, pavyzdžiui, „Mars“, kuri pranešė planuojanti pakeisti savo garsųjį „Uncle Ben“ prekių ženklo logotipą, kuriame pavaizduotas afroamerikietis.

BNS