Kreiptasi į sostinės merą dėl nekokybiškos šiukšlių išvežimo paslaugos

Vilnius
ELTA nuotr.
Reporteris Monika Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) kreipėsi į Vilniaus merą Remigijų Šimašių prašydama informuoti, kaip bus kompensuojami gyventojų patirti nepatogumai dėl nekokybiškos komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos.

Pastaraisiais mėnesiais vartotojų teises ginanti institucija gauna sostinės gyventojų nusiskundimų dėl atliekų tvarkymo paslaugų nekokybiško teikimo. Vartotojai skundžiasi, kad nuo gegužės 1 d. pasikeitus komunalinių atliekų tvarkymo paslaugų teikimo tvarkai, atliekos nebuvo išvežtos kaip tai numatyta aptarnavimo grafikuose, tačiau mokėjimo suma nebuvo sumažinta. Savivaldybės įmonės „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ vartotojams atsiųstuose mokėjimo pranešimuose apskaičiuota mokėti vietinė rinkliava už komunalinių atliekų tvarkymą ir už tą laikotarpį, kai komunalinių atliekų tvarkymo paslaugos nebuvo suteiktos.

Vartotojai prašo, kad atliekos būtų išvežamos grafikuose nustatytu dažnumu, o už tą laikotarpį, kai paslaugos nebuvo suteiktos, nebūtų skaičiuojama ir vietinė rinkliava. Vartotojai taip pat nurodo, kad su šiais nusiskundimais kreipusis į paslaugas teikiančią savivaldybės įmonę problema nebuvo išspręsta.

„Visuomenės informavimo priemonėse buvo skelbta daug informacijos, kad įsigaliojus naujajai komunalinių atliekų organizavimo tvarkai pirmosiomis savaitėmis šiukšlės nebuvo išvežamos pagal grafiką, o konteineriai prie gyvenamųjų namų stūksojo perpildyti. Šią problemą yra pripažinusi ir pati savivaldybė, tad vartotojus ginanti tarnyba pasinaudojo teise iš savivaldybės gauti informaciją, susijusią su vartotojų teisių užtikrinimu,“ – akcentuoja teisingumo viceministrė Irma Gudžiūnaitė.

VVTAT prašo sostinės mero iki liepos pabaigos informuoti, kaip bus kompensuoti nepatogumai gyventojams ir kaip ketinama užtikrinti vartotojų teises organizuojant atliekų tvarkymo paslaugų teikimą.