Angle down Atgal

Kondicionierių garantija – kas už to slypi?

Garantinės sąlygos, tai kas dažniausiai mums rūpi tik tuomet kai prekė sugenda. Pardavėjui patikinus, kad prekei galioja kelerių metų garantija, pirkėjas keliauja namo laimingas, net nesigilindamas į garantinio aptarnavimo sąlygas. Bet kas už to slypi?

Skaitykime, įsigilinkime į dokumentus

Gaila, bet deja visuomenė vis dar nėra linkusi įsigilinti į sąlygas, sutartis. Pasirašant darbo sutartį, nuomos sutartį ar lygiai taip pat perkant kondicionierių, nėra įsigilinama į garantinio aptarnavimo sąlygas. Kad neatsitiktų taip, jog sugedus kondicionieriui, atvykęs meistras jums nepasakytų jog garantinis negalioja, visuomet primygtinai siūlome skaityti prekių garantinio aptarnavimo sąlygas.

Jei jums teko pirkti automobilį, galite tai palaikyti pavyzdžiu. Juk atvykę pirkti automobilio, aklai neperkate jo. Vaikštote aplink, stebite kiekvieną įlenkimą, bandote tikrinti tai, kas yra po kapotu, sėdate į vidų bandomajam važiavimui. Lygiai tokiu pat principu siūlome pasirašomas sutartis išnagrinėti po kaulelį.

Prekių garantinis aptarnavimas

Prekių garantinio aptarnavimo dokumente galima rasti ne vieną ir ne du punktus, dėl kurių nesilaikymo jūsų įrenginys neteks nemokamo garantinio aptarnavimo. Šį dokumentą pirkėjas turėtų gauti nusipirkęs kondicionierių, rekuperatorių ar kitą įrenginį. Negavę šio dokumento, būtinai teiraukitės pas pardavėją, kadangi be jo jūs:

  1. Neteksite savo garantijos;
  2. Neteksite galimybės susipažinti su garantinio aptarnavimo sąlygomis

Nekvalifikuotas montuotojas – garantijos nebus

Viena iš dažniausių klaidų, dėl kurių pirkėjai netenka nemokamo garantinio aptarnavimo – siekis sutaupyti montuojant kondicionierių.

Nusipirkę kondicionierių, nusprendžiate, kad montavimas jums yra per brangus, todėl kreipiatės į kaimyną Petrą. Petras nagingas vyras, savamokslis ir žino kaip tokius darbus atlikti. Po atliktų darbų, dėl tam tikrų priežasčių jūsų kondicionierius nustoja veikti ir jūs kreipiatės į pardavėją.Pirmas pardavėjo klausimas bus ar montavimo darbus atliko mūsų įmonės montuotojai?Jūsų atsakymas bus, kad montavo Petras, kaimynas. Tokiu atveju, įmonė jums ir pasiūlys kreiptis pas Petrą. Šykštus moka du kart, deja tokia yra tiesa.

Profilaktinis aptarnavimas – būtina sąlyga

Beveik visi gamintojai teigia, jog profilaktinis įrenginio aptarnavimas būtinas. Kalbant apie šilumos siurblius oras-oras, kitaip tariant kondicionierius, profilaktinį aptarnavimą jiems reikia atlikti bent jau kartą metuose. Dažna sąlyga įtraukta į garantinio aptarnavimo dokumentą – būtina profilaktika. Jei pirmaisiais metais profilaktika nebus atlikta, tikėtina, kad antraisiais metais jūsų garantija paprasčiausiai nustos galioti.

Nežinojimas – neatleidžia nuo atsakomybės

Vienintelis ir pats paprasčiausias patarimas – skaityti garantines sąlygas. Pasiteisinimas, jog jūs nežinojote, deja, netiks.

Automobilyje keičiate tepalus, dirželius ir visokius kitokius komponentus, lygiai tas pats ir čia. Tam, kad daiktas veiktu kokybiškai, juo reikia pasirūpinti. O įsigilinus į garantines sąlygas ir jas įvykdžius, galėsite nieko nesibaimindami naudotis nemokamu garantiniu aptarnavimu.

Reklama

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite