REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Sekundė pliusams2021 m. Birželio 28 d. 19:55

Komentuoja SEO specialistas: norite Google paieškoje būti pirmi? Investuokite į SEO

Vilnius

Reporteris AustėjaŠaltinis: Etaplius.lt


180033

Ar jūs turite savo internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę? Ir norite Google paieškoje būti kuo aukščiau? Tuomet pats laikas investuoti į SEO.

SEO – tai specifiniai, tinkamai akcentuojantys reikiamą raktažodį, neilgi, sklandūs tekstai, kurie yra tik viena iš sudedamųjų SEO paslaugos dalių.

Šiame straipsnyje norėtumėme atkreipti dėmesį į SEO nuorodas. Kaip teigia rinkodaros ir SEO specialistai, nuorodos yra vienas iš trijų itin svarbių kriterijų, nuo kurių tiesiogiai priklauso kaip bus reitinguojama jūsų svetainė Google paieškoje.

Algoritmai nuorodas į svetainę vertina kaip tam tikrą signalą. Svetainės turinys yra vertingas arba įdomus, jeigu juo dalinasi kitos svetainės.

Kas yra SEO nuorodos?

Tai tam tikras žodis, žodžių junginys ar frazė, ant kurių užvedus pelytę ir paspaudus atsidaro kita svetainė ar kitas jos puslapis.

Pavyzdžiui, esate publikavę straipsnį apie elektroninių prekių tendencijas, o straipsnyje yra ir nuoroda į elektroninių prekių parduotuvę, kuri paspaudus vartotojui yra atveriama.

Kuo naudingos SEO nuorodos?

Pirmiausia, tai yra vienas iš svarbiausių išorinio SEO elementų. Taip pat, tai neblogas reklamos būdas, siekiant pritraukti tam tikro portalo auditoriją į savo svetainę, būtent paspaudus aktyvią nuorodą tekste.

Nuorodos gali atvesti žmonių srautą į jūsų svetainę, kurio dalis konvertuosis ir taps jūsų klientai, įsigydami prekę ar paslaugą. Kuo daugiau nuorodų įvairiuose straipsniuose ir portaluose, tuo didesnė jūsų svetainės sklaida.

Kokie raktiniai žodžiai ir nuorodos yra reikalingi? Kur ir kaip jas talpinti? Geriausiai jums atsakys SEO paslaugų witaminJ.com vadovas Jevgenij Lezner, išmanantis tiek vidinį, tiek išorinį SEO.

Labai svarbu parinkti tuos raktažodžius, kurių ieško jūsų tiksliniai klientai. Tam yra atliekamas Google raktažodžių tyrimas ir jūsų konkurentų SEO analizė. Jos metu iš ne vieno šimto ar tūkstančio raktažodžių yra parenkami tie raktažodžiai, kurių paieškų skaičius per mėnesį yra tinkamas generuoti jūsų norimo srauto ir pardavimo kiekį. Taip pat išnagrinėjami SEO konkurentų tinklalapiai, nes jie dažnai naudoja jums tiksiančius raktažodžius.

Atlikus šiuos tyrimus yra paruošiami pardavimui orientuoti tekstai, kurie skatina užsisakyti prekę ar palikti savo kontaktą, kad būtų su jumis susisiekta. Tyrimai taip pat padeda Google suprasti apie ką yra tekstas ir optimizuoti tinklalapį pagal Google reikalavimus tinklalapiams.

Atliekant geriausiai Google SEO atliekančių konkurentų tyrimą, galima pamatyti, iš kokių tinklalapių jie turi atgalines nuorodas. Tai leidžia įvertinti jų atliktą įdirbį, ir numatyti kiek ir kokių atgalinių nuorodų reikia tam, kad nukonkuruotumėte savo SEO konkurentus.

Jei norite dar išsamiau pasikonsultuoti su SEO specialistu Jevgenij Lezner daugiau informacijos rasite čia: https://witaminj.com/.

Atminkite, kad SEO – tai ilgalaikis, nuoseklus ir planingas darbas. Nesitikėkite sėkmės arba didėjančių pardavimų iš karto, tai pasiekti labiau padės banerinės kompanijos. SEO yra kantrybės reikalaujantis procesas, tačiau vertas jūsų pastangų, juk Google paieškose pirmi nori būti visi.

 

Remiamas turinys 

 



REDAKCIJA REKOMENDUOJA